Menu & Search
Άρσεις θανάτου στο ένα πόδι: η τέλεια άσκηση για τους γλουτούς

Άρσεις θανάτου στο ένα πόδι: η τέλεια άσκηση για τους γλουτούς

Το καλοκαίρι πλησιάζει και το brazilian μπικίνι μοιάζει άπιαστο όνειρο; Τονώστε και ανασηκώστε τους γλουτούς σας με αυτή τη δυναμική άσκηση που προτείνει η γυμνάστρια και fitness model Holly Barker.

womenshealthandfitness.com.au
Photo: Women’s Health & Fitness

Στηρίξτε το βάρος σας στο αριστερό σας πόδι και ανασηκώστε λίγο το δεξί.

Κρατώντας αυχένα και σπονδυλική στήλη σε ουδέτερη θέση σκύψτε μπροστά σηκώνοντας το δεξί σας πόδι πίσω, με το πόδι τεντωμένο, τα δάχτυλα να κοιτούν στο έδαφος και το σώμα σας να σχηματίζει ένα «Τ».

Για καλύτερη ισορροπία βάλτε το αριστερό σας χέρι στον αριστερό σας γοφό και φέρτε το δεξί κάθετο στο έδαφος.

Γυρίστε στην αρχική σας θέση και επαναλάβετε. Κάντε 20 επαναλήψεις. Αλλάξτε πόδι και κάντε άλλες 20.

0 Comments