Άψογο στήθος και χέρια με push-ups! Πώς θα τα κάνετε σωστά;

By  |  0 Comments

Τα push-ups, όταν τα εκτελείτε σωστά, γυμνάζουν το στήθος, τους ώμους, τους τρικέφαλους, τους κοιλιακούς, τους μύες της πλάτης ενώ μπορείτε να δείτε αποτελέσματα ακόμη και στα πόδια και στους γλουτούς σας!

 Πώς θα κάνετε σωστά τα push-ups:

  1. Προσπαθήστε να ευθυγραμμίσετε τα πόδια τους γοφούς και την πλάτη. Φροντίστε ώστε τα χέρια σας να είναι σε απόσταση το ένα από το άλλο όσο και οι ώμοι σας και τα δάχτυλά σας να δείχνουν προς τα μπροστά. Τα πόδια τεντωμένα, σχεδόν ενωμένα, ακουμπάτε στα ακροδάχτυλα.
  2. Χαμηλώστε σιγά σιγά το σώμα σας λυγίζοντας τα χέρια σας, μέχρι το στήθος σας να φτάσει σε απόσταση μερικών εκατοστών από το πάτωμα.
  3. Κάντε μια μικρή παύση και επιστρέψτε στην αρχική θέση σπρώχνοντας ξανά το σώμα σας προς τα πάνω.
  4. Εκτελέστε 15-20 επαναλήψεις.

Για να αποφύγετε τον κίνδυνο τραυματισμού να σταματάτε όταν κουράζεται η μέση σας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *