Menu & Search
Ένα τέλειο yoga workout για να καταπολεμήσετε το hangover!

Ένα τέλειο yoga workout για να καταπολεμήσετε το hangover!

Καταπολεμήστε οποιοδήποτε hangover με αυτό το εκπληκτικό yoga workout!

MOVE #1
STIRRING IT UP FROM A COMFORTABLE SEAT

Καθίστε οκλαδόν, τοποθετήστε τα χέρια σας στα γόνατά σας, κλείστε τα μάτια σας και αρχίστε να κινείτε τον κορμό κυκλικά. Πηγαίνετε προς μία κατεύθυνση για 1-3 λεπτά και στη συνέχεια πηγαίνετε προς την αντίθετη κατεύθυνση. Οι σπόνδυλοι χαμηλά στην πλάτη σας θα ξεκλειδώσουν και τα ζωτικά όργανα σας θα λάβουν ένα υπέροχο μασάζ.

loveyoga_1

MOVE #2
ANJANYASANA TO STANDING SPINAL TWIST

Από τη στάση του «Κάτω Σκύλου» φέρτε το δεξί σας πόδι προς τα εμπρός ανάμεσα στα χέρια σας. Ακουμπήστε το πίσω γόνατό σας και το κουντεπιέ στο πάτωμα. Σηκώστε τον κορμό και τα χέρια ψηλά, μείνετε σε αυτή τη στάση και πάρτε μερικές  ανάσες. Στρίψτε τον κορμό σας προς τα δεξιά, φθάνοντας τα χέρια σας σε αντίθετες κατευθύνσεις. Πάρτε 2 βαθιές αναπνοές και επιμηκύνετε την σπονδυλική σας στήλη. Σκύψτε προς τα εμπρός και ακουμπήστε τον αριστερό αγκώνα σας έξω από το δεξί γόνατο και φέρτε τα χέρια σας σε θέση προσευχής. Ακουμπήστε τα δάχτυλα του πίσω ποδιού στο πάτωμα και σηκώστε το πίσω γόνατό από το πάτωμα. Μείνετε για 3 αναπνοές και επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.

loveyoga_2 (1)

MOVE #3
STANDING SPLITS TO ARDHA MATSYENDRASANA/HALF SEATED SPINAL TWIST

Από όρθια θέση σκύψτε μπροστά ακουμπώντας και τα δύο χέρια στο πάτωμα και σηκώστε το δεξί σας πόδι ψηλά. Μείνετε σε αυτή τη στάση για λίγες αναπνοές. Πάρτε μία εισπνοή, κοιτάξτε μπροστά και με την εκπνοή λυγίστε το δεξί σας γόνατο και τοποθετήστε το αριστερό πόδι από κάτω. Εισπνεύστε και τεντώστε το δεξί χέρι επάνω, στρίψτε τον κορμό εκπνεύστε και τοποθετήστε τον αγκώνα έξω από το αριστερό γόνατο. Πάρτε μερικές ανάσες εδώ, επιστρέψτε στην αρχική θέση  και επαναλάβετε από την άλλη πλευρά. Οι όρθιες διατάσεις ανοίγουν τα πόδια και φέρνουν το κεφάλι σας κάτω από την καρδιά σας ενεργοποιώντας την κυκλοφορία του αίματος. Το στρίψιμο βοηθά να “αφυπνίσετε” το πεπτικό σας σύστημα.

loveyoga_3

MOVE #4
MALASANA/YOGIC SQUAT WITH A TWIST

Ανοίξτε τα πόδια σας στο άνοιγμα των ώμων και στρέψτε τα δάχτυλα των ποδιών σας ελαφρώς προς τα έξω. Λυγίστε τα γόνατα, χαμηλώστε τη λεκάνη και ελάτε σε βαθύ squat. Φέρτε τα χέρια σας στο κέντρο της καρδιάς σε θέση προσευχής και πάρτε μερικές βαθιές αναπνοές. Επεκτείνετε το δεξί χέρι έξω τοποθετήστε το μπροστά από το γόνατο στρίψτε προς τα αριστερά, φέρτε το αριστερό χέρι πίσω από την πλάτη και πλέξτε τα δάχτυλά σας. Ελάτε πίσω στην αρχική θέση και επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.  Η συστροφή βοηθά να κάνετε μασάζ στο πεπτικό σύστημα και μεγαλώνει το άνοιγμα του ισχίου.

loveyoga_4

Δείτε τις υπόλοιπες ασκήσεις στο The Coveteur.

0 Comments