Ασκήσεις από την Στεφανία Κούτση για να τονώσετε τα πόδια και τους γλουτούς

By  |  0 Comments

Η Fitness Professional, Στεφανία Κούτση, σας δείχνει τέσσερις σούπερ αποτελεσματικές ασκήσεις για να τονώσετε τέλεια πόδια, γάμπες και γλουτούς!

Ξεκινήσετε από όρθια θέση με μεγάλο άνοιγμα στα πόδια και τα δάχτυλα των ποδιών να κοιτάνε προς τα έξω. Χαμηλώστε σε βαθύ σκουώτ πάνω στο δεξί σας πόδι κρατώντας τεντωμένο αντίθετο πόδι και φλεξ το πέλμα. Τεντώστε τα χέρια σας μπροστά για ισορροπία. Επαναλάβετε κατευθείαν από την άλλη πλευρά. Κάντε 3 σετ των 15 επαναλήψεων εναλλάξ.

Σταθείτε σε όρθια θέση με τα πόδια ενωμένα. Κάντε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός με το δεξί σας πόδι χαμηλώνοντας τους γοφούς σας προς το πάτωμα λυγίζοντας και τα δύο γόνατα. Το πίσω γόνατο χαμηλώνει λίγο πριν ακουμπήσει  το έδαφος και το μπροστινό γόνατο σας θα πρέπει να είναι ακριβώς πάνω από τον αστράγαλο. Δώστε ώθηση με το μπροστινό πόδι και σηκωθείτε τεντώνοντας σε κλωτσιά το πίσω πόδι. Ελεγχόμενα ελάτε σε θέση προβολή με το αριστερό επαναλαμβάνοντας ακριβώς το ίδιο και στην αριστερή πλευρά. Κάντε 3 σετ των 10 επαναλήψεων περπατώντας μπροστά.

Σταθείτε όρθιοι με το δεξί πόδι να ακουμπάει στα ακροδάχτυλα. Τεντώστε τα χέρια σας στο πλάι με τις παλάμες να κοιτούν προς τα κάτω για ισορροπία, χαμηλώστε το κορμό σας προς τα μπροστά τεντώνοντας το δεξί σας πόδι πίσω. Κάντε φλεξ το πέλμα του δεξιού ποδιού και πιέστε προς τα πάνω για να ενεργοποιήσετε τον γλουτό. Επανέλθετε στην αρχική θέση. Κάντε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

Σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά δύο φορές περίπου στο άνοιγμα των ώμων και τα δάχτυλα των ποδιών στραμμένα προς τα έξω. Χαμηλώστε την λεκάνη σας σε plie squat. Μένετε σταθερά σε βαθύ κάθισμα ενώ σηκώνετε τις φτέρνες σας από το πάτωμα και τις επαναφέρετε στην αρχική θέση. Κάντε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

Κολάν Wooks Electric Blue leggings / Fitness and More collection

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *