Menu & Search
Ασκήσεις με medicine ball… Για να φτάσετε το total body workout σας σε άλλο επίπεδο!

Ασκήσεις με medicine ball… Για να φτάσετε το total body workout σας σε άλλο επίπεδο!

Η Nike trainer, Jenny McConnell, σας δείχνει πώς να φτάσετε το total body workout σας σε άλλο επίπεδο με την βοήθεια μίας ιατρικής μπάλας!

MOVE #1
WALL BALLS
Κρατήστε μία ιατρική μπάλα (στο κατάλληλο βάρος για εσάς) στο ύψος του στήθους σας με τους αγκώνες σας στο πλάι της μπάλας και προς τα κάτω και σταθείτε λίγο μακριά από τον τοίχο.  Ανοίξτε τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων και κάντε βαθύ squat. Αμέσως μετά σηκωθείτε με έκρηξη και πετάξτε την μπάλα ψηλά προς τον τοίχο. Πιάστε τη μπάλα όπως αναπηδά από τον τοίχο και αμέσως κάντε βαθύ squat.

Κάντε 5 σετ, με 15-20 επαναλήψεις ανά σετ.

Jenny_ball-1

MOVE #2
PULL TO TUCK
Τοποθετήστε τα χέρια σας στο πάτωμα στο άνοιγμα των ώμων σε θέση push-up. Ακουμπήστε το κουντεπιέ των ποδιών σας στην ιατρική μπάλα. Διατηρώντας την πλάτη ίσια σφίξτε τους κοιλιακούς τραβήξτε τα γόνατά σας στο στήθος σας ρολάροντας την μπάλα προς το μέρος σας.  Πιέστε τους κοιλιακούς σας και κρατήστε τη θέση αυτή για ένα λεπτό. Αργά ισιώστε τα πόδια σας, ρολάροντας την μπάλα πίσω στην αρχική θέση.

Κάντε 5 σετ, με 10-20 επαναλήψεις ανά σετ.

Jenny_2

MOVE #3
RUSSIAN TWISTS

Καθίστε στο πάτωμα με τα γόνατα λυγισμένα και σηκώστε τα πόδια από το πάτωμα. Κρατήστε την ιατρική μπάλα με τα δύο χέρια ακριβώς μπροστά σας. Στρίψτε εναλλάξ στο πλάι μέχρι να η ιατρική μπάλα να αγγίξει το πάτωμα.

Κάντε 5 σετ, 10-20 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά.

Jenny_3

MOVE #4
OVERHEAD LUNGES

Σταθείτε με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων και επεκτείνετε την ιατρική μπάλα πάνω από το κεφάλι σας. Κάντε ένα μεγάλο βήμα μπροστά με το δεξί σας πόδι και χαμηλώστε το σώμα σας μέχρι το πίσω γόνατο αγγίζει το πάτωμα. Δώστε ώθηση με το δεξί πόδι, επανέλθετε στην αρχική θέση και επαναλάβετε με το αριστερό πόδι.

Κάντε 5 σετ, με 10-15 επαναλήψεις σε κάθε πόδι. “

Jenny_ball-4 (1)

Δείτε τις υπόλοιπες ασκήσεις στο The Coveteur.

0 Comments