Γέφυρα: Η άσκηση που γυμνάζει κοιλιά, γλουτούς και ραχιαίους

By  |  0 Comments

Γυμναστές, δάσκαλοι Yoga και Pilates την λατρεύουν. Τώρα θα την λατρέψετε και εσείς.

Η γέφυρα αποτελεί μια απλή άσκηση που ενεργοποιεί και γυμνάζει τους κοιλιακούς σας, ενώ ταυτόχρονα ενδυναμώνει γλουτούς, γοφούς και ραχιαίους. Χτίζει μυς, αυξάνει την ευλυγισία και μπορεί εύκολα να περιληφθεί σε μία προπόνηση. Εσείς ακόμα το σκέφτεστε; Ξεκινήστε με 3 σετ των 15-20 επαναλήψεων.

Βασική γέφυρα

Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδια λυγισμένα και τις πατούσες στο έδαφος στο άνοιγμα της λεκάνης, τα χέρια χαλαρά στο πλάι. Σηκώστε τους γλουτούς σας από το έδαφος πιέζοντας από τις φτέρνες σας μέχρι το σώμα σας να σχηματίζει μία ευθεία από τα γόνατα μέχρι τους ώμους. Σφίξτε γλουτούς και κοιλιακούς. Κρατήστε για 2 δευτερόλεπτα και κατεβείτε στην αρχική σας θέση αργά σε τρία δευτερόλεπτα.

Παραλλαγή: Χέρια πάνω 

Ξεκινήστε από την ίδια αρχική θέση, αλλά αυτή τη φορά κάντε την άσκηση με τα χέρια ψηλά στον αέρα. Αυτό θα ενεργοποιήσει ακόμα περισσότερο γλουτούς και κοιλιακούς.

Παραλλαγή: Μονή γέφυρα

Ξεκινήστε από την ίδια αρχική θέση, αλλά αυτή τη φορά σηκώστε το ένα γόνατο στο στήθος σας ή τεντώστε το ψηλά και εκτελέστε την άσκηση στο ένα πόδι. Γυμνάζοντας τους μυς στη μία πλευρά του σώματος, τους απομονώνει και τους κάνει πιο δυνατούς.

Νομικός, δημοσιογράφος, yogi και αθεράπευτα ονειροπόλα. Έχει πάρει δύο πτυχία έτσι, για να κάνει το κέφι της. Μήπως να πάει και για το τρίτο; Αγαπά τη γυμναστική, τη σάλσα, τα ταξίδια, τα βιβλία και το πράσινο τσάι. Στον ελεύθερό της χρόνο διαβάζει. Όταν δεν διαβάζει, γυμνάζεται κι όταν δεν γυμνάζεται… χορεύει. Βασικά, κυρίως χορεύει.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *