Menu & Search
Γυμνάστε όλο σας το σώμα με 6 κινήσεις

Γυμνάστε όλο σας το σώμα με 6 κινήσεις

O personal trainer, Ben Zorn, σας δείχνει πώς να γυμνάσετε όλο σας το σώμα με 6 κινήσεις!

1. Goblet Squat

Photos by Creig Nakano, courtesy of Ben Zorn; Graphics by Valerie Fischel
Photos by Creig Nakano, courtesy of Ben Zorn; Graphics by Valerie Fischel

Σταθείτε με τα πόδια σας στο άνοιγμα των ώμων. Κρατήστε ένα kettlebell με τα δύο χέρια σας από τη βάση της λαβής μπροστά από το στήθος σας. Λυγίστε τα γόνατα και σπρώξτε τη λεκάνη χαμηλά και πίσω με τα οστά των μηρών να είναι παράλληλα στο έδαφος ή λίγο πιο πάνω. Επανέλθετε στην αρχική θέση. Κάντε 10 επαναλήψεις.

2. Push-Up With Knee Tap

Photos by Creig Nakano, courtesy of Ben Zorn; Graphics by Valerie Fischel
Photos by Creig Nakano, courtesy of Ben Zorn; Graphics by Valerie Fischel

Ελάτε στα γόνατα τοποθετείστε τις παλάμες σας στο πάτωμα ακριβώς κάτω από τους ώμους, τεντώστε τα πόδια σας και σχηματίστε μία σανίδα με το σώμα σας. Κρατώντας τους αγκώνες σας κοντά στο κορμό σας χαμηλώστε το στήθος σας στο έδαφος, στη συνέχεια τεντώστε τα χέρια σας. Τώρα φέρτε το δεξί γόνατο σας να αγγίξει το δεξιό αγκώνα σας. Επαναφέρετε το πόδι πίσω στην αρχική θέση και κάντε το ίδιο με το αριστερό πόδι για να ολοκληρωθεί 1 επανάληψη. Κάντε 10 επαναλήψεις.

3. Tuck Jump

Photos by Creig Nakano, courtesy of Ben Zorn; Graphics by Valerie Fischel
Photos by Creig Nakano, courtesy of Ben Zorn; Graphics by Valerie Fischel

Σταθείτε με τα πόδια σας στο πλάτος των γοφών. Λυγίστε τα γόνατά σας ελαφρώς και πηδήξτε όσο πιο ψηλά μπορείτε λυγίζοντας τα γόνατά σας στον αέρα μπροστά από το σώμα σας. Κάνετε 10 επαναλήψεις.

4. Single-Arm Kettlebell Swing

Photos by Creig Nakano, courtesy of Ben Zorn; Graphics by Valerie Fischel
Photos by Creig Nakano, courtesy of Ben Zorn; Graphics by Valerie Fischel

Σταθείτε με τα πόδια σας στο άνοιγμα των ώμων, πιάνοντας το kettlebell με το δεξί σας χέρι. Λυγίστε τα γόνατά σας, στη συνέχεια ταλαντεύεστε το kettlebell ανάμεσα στα πόδια σας. Τεντώστε τα πόδια σας καθώς φέρνετε το kettlebell στο ύψος του στήθους σας. Κάντε 10 επαναλήψεις και επαναλάβετε με το άλλο χέρι.

5. Forearm Plank

Photos by Creig Nakano, courtesy of Ben Zorn; Graphics by Valerie Fischel
Photos by Creig Nakano, courtesy of Ben Zorn; Graphics by Valerie Fischel

Ελάτε στο έδαφος με τους πήχεις σας στο πάτωμα και τους αγκώνες κάτω από τους ώμους σας. Τεντώστε τα πόδια σας και σχηματίστε μία σανίδα με το σώμα σας. Μείνετε σε αυτή τη θέση για 30 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, επαναλάβετε την επαναλάβετε την άσκηση για μια ακόμη φορά.

6. Reverse Lunge With Medicine Ball Rotation

Photos by Creig Nakano, courtesy of Ben Zorn; Graphics by Valerie Fischel
Photos by Creig Nakano, courtesy of Ben Zorn; Graphics by Valerie Fischel

Σταθείτε όρθιοι και κρατήστε μια ιατρική μπάλα στο ύψος του στήθους με τα χέρια τεντωμένα μπροστά από το σώμα σας. Με το αριστερό πόδι κάντε ένα βήμα προς τα πίσω σε θέση προβολής. Καθώς το κάνετε αυτό, στρίψτε τον κορμό σας πάνω από  το δεξί πόδι, φέρνοντας την ιατρική μπάλα προς τα δεξιά. Γυρίστε  στο κέντρο και στη συνέχεια σπρώξτε με το δεξί πόδι για να επιστρέψετε στην αρχική θέση. Επαναλάβετε από την αντίθετη πλευρά. Κάνετε 10 επαναλήψεις.

Credits & source: SELF

0 Comments