Ηλιοθεραπεία με ασφάλεια

By  |  0 Comments

Η ακτινοβολία του ήλιου έχει ευεργετικές ιδιότητες. Ενεργοποιεί την παραγωγή της βιταμίνης D, απαραίτητης για τη συγκράτηση του ασβεστίου στα οστά μας, προφυλάσσει από τον διαβήτη τύπου 2, είναι ευεργετική για μυοσκελετικούς και αρθριτικούς πόνους.

Ο ήλιος είναι ζωτικής σημασίας για την ζωή και σε μικρές δόσεις έχει ευεργετικές συνέπειες για την διάθεση, ενώ μπορεί να αποτελέσει εξαιρετικό φάρμακο για ορισμένες μορφές εποχικής κατάθλιψης.

Ωστόσο πρέπει να είμαστε φειδωλοί στην έκθεσή μας στον ήλιο λόγω των ακτινών UV. Για να χαρούμε τα οφέλη του αρκούν 15 λεπτά έκθεσης στον ήλιο την ημέρα.

Για ασφαλή ηλιοθεραπεία και μαυρισμένη επιδερμίδα είναι σημαντικό να χρησιμοποιούμε αντηλιακά προϊόντα με υψηλό δείκτη προστασίας. Ο δείκτης προστασίας 6 είναι ο ελάχιστος. Με SPF από 15 έως 25 προσφέρουν μέτρια προστασία, ενώ από το 30 έως το 50 προσφέρουν υψηλή προστασία. Καλό είναι να αποφεύγετε τα αντηλιακά με μικρότερους δείκτες.

Απλώστε το αντηλιακό σας 20-30 λεπτά πριν βγείτε στον ήλιο. Μην τσιγκουνεύεστε με την ποσότητα αντηλιακού που απλώνετε. Αν κολυμπάτε πολλή ώρα ή κάνετε σπορ στην παραλία, προτιμήστε τα αδιάβροχα αντηλιακά. Μετά την κολύμβηση, το σκούπισμα με πετσέτα, το παιχνίδι ή την άσκηση, επαναλάβετε την εφαρμογή. Αυξήστε την ποσότητα, τη συχνότητα επάλειψης και το δείκτη προστασίας στα παιδιά, γιατί έχουν πιο ευαίσθητη επιδερμίδα. Αποφεύγετε την έκθεση στον ήλιο από τις 11.30 μέχρι τις 16.30.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *