Η απόλυτη άσκηση της Jillian Michaels που τονώνει κορμό, πλάτη και γλουτούς

By  |  0 Comments

Ο χρόνος σας πιέζει. Η δουλειά τρέχει, το μωρό κλαίει και οι δουλειές του σπιτιού δεν έχουν τελειωμό. Πού χρόνος για γυμναστική. Δώστε μας μόνο ένα λεπτάκι. Λίγο πριν μπείτε στο μπάνιο για να κάνετε το ντουσάκι σας και μετά να χαλαρώσετε, εκτελέστε την παρακάτω κίνηση που μας δείχνει η διάσημη γυμνάστρια Jillian Michaels, η οποία τονώνει ταυτόχρονα κορμό, πλάτη και γλουτούς! Όλες μας μπορούμε να επωφεληθούμε από αυτή την κίνηση και ιδιαίτερα οι γυναίκες που προσπαθούν να ανακτήσουν τη φόρμα τους μετά από μία εγκυμοσύνη, μας λέει η Michaels. Η συγκεκριμένη κίνηση επικεντρώνεται και ενδυναμώνει όλα τα μέρη του σώματος τα οποία χρησιμοποιείτε όταν σηκώνετε το μωρό σας: κορμό, χέρια, ώμους και γλουτούς.

Ξεκινήστε με τα πόδια στο άνοιγμα της λεκάνης. Λυγίστε τα γόνατά σας μέχρι να να σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών, ενώ φροντίζετε τα γόνατά σας να μην ξεπερνούν τα δάχτυλα των ποδιών σας. Φέρτε το στήθος σας προς τα πόδια σας. Από αυτή τη στάση κρατώντας βαράκια 2 ή 3 κιλών τεντώστε τα χέρια μπροστά σας και στη συνέχεια τραβήξτε προς τα πίσω κρατώντας την πλάτη σας ευθεία και διατηρώντας το κάθισμά σας. Χαμηλώστε τα χέρια σας και επαναλάβετε για 30 δευτερόλεπτα.

Νομικός, δημοσιογράφος, yogi και αθεράπευτα ονειροπόλα. Έχει πάρει δύο πτυχία έτσι, για να κάνει το κέφι της. Μήπως να πάει και για το τρίτο; Αγαπά τη γυμναστική, τη σάλσα, τα ταξίδια, τα βιβλία και το πράσινο τσάι. Στον ελεύθερό της χρόνο διαβάζει. Όταν δεν διαβάζει, γυμνάζεται κι όταν δεν γυμνάζεται… χορεύει. Βασικά, κυρίως χορεύει.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *