Menu & Search
Η καλύτερη άσκηση stretch μετά από μία κουραστική μέρα στο γραφείο

Η καλύτερη άσκηση stretch μετά από μία κουραστική μέρα στο γραφείο

Μία άσκηση stretch που ανοίγει το στήθος και θα σας κάνει να νιώσετε υπέροχα μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά!

“Αυτό το τέντωμα είναι τέλειο για να αποτρέψετε τους ώμους να πέφτουν προς τα εμπρός, να βελτιώσετε την στάση του σώματος, να ανοίξετε το στήθος και τους αεραγωγούς», λέει ο Jenn Seracuse, Διευθυντής του Pilates στο Flex Studios στη Νέα Υόρκη.

chest-opener-stretch

Πώς θα την κάνετε:

Καθίστε στα γόνατα, ακουμπώντας τους γλουτούς σας στις φτέρνες σας. Φέρτε τα χέρια σας πίσω από το κάτω μέρος της πλάτη σας και πλέξτε τα δάχτυλά σας πίσω από το κάτω μέρος της πλάτη σας. Κρατώντας το κεφάλι σας ουδέτερο και το βλέμμα προς τα εμπρός, αρχίστε  να ανοίγετε το στήθος προς τα έξω και προς τα πάνω καθώς επιμηκύνετε τη σπονδυλική σας στήλη μέχρι τα χέρια σας να ακουμπήσουν το πάτωμα πίσω σας (όπως φαίνεται στη φώτο). Μείνετε σε αυτή τη θέση για 3-5 αναπνοές, βαθαίνοντας το τέντωμα με κάθε εκπνοή. Αν τα χέρια σας δεν μπορούν να αγγίξουν το πάτωμα, κρατήστε τα όσο το δυνατόν χαμηλότερα ή ξεπλέξτε τα δάχτυλά σας και τοποθετήστε τα στο πάτωμα, με τις παλάμες στραμμένες προς το σώμα.

Κάνετε το τέντωμα μια-δυο φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας.

0 Comments