Οι 3 καλύτερες ασκήσεις για γλουτούς σε σχήμα ροδάκινο!

By  |  0 Comments

Ποια δεν ονειρεύεται όμορφους στητούς, στρογγυλούς και ζουμερούς γλουτούς;

Αυτές οι ασκήσεις θα ενεργοποιήσουν τους γλουτούς σας και θα σας χαρίσουν πλούσιους και στητούς γλουτούς σε σχήμα ροδάκινου (peachy bum), η νέα μόδα που ξεσηκώνει γυναίκες κι άνδρες στην Αμερική!

 

 

ΑΣΚΗΣΗ #1: GLUTE BRIDGE

  1. Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδια λυγισμένα και τα πέλματα στο έδαφος στο άνοιγμα της λεκάνης, τα χέρια χαλαρά στο πλάι.
  2. Τραβήξτε τους κοιλιακούς σας προς τα μέσα και σηκώστε τους γλουτούς σας από το έδαφος πιέζοντας με τις φτέρνες σας μέχρι το σώμα σας να σχηματίζει μία ευθεία από τα γόνατα μέχρι τους ώμους.
  3. Κατεβείτε στην αρχική σας θέση αργά και επαναλάβετε.

ΑΣΚΗΣΗ #2: HIP THRUST

  1. Για να ξεκινήσετε, χρειάζεστε έναν πάγκο και μία μπάρα.
  2. Καθίστε στο πάτωμα με την πλάτη σας στη μεγάλη πλευρά του πάγκου και με την μπάρα πάνω από τα πόδια σας. Ακουμπήστε τις ωμοπλάτες σας στην άκρη του πάγκου. Χρησιμοποιήστε ένα μαξιλάρι στην μπάρα για να μειώσετε σημαντικά την ταλαιπωρία που προκαλείται από αυτή την άσκηση. Κυλήστε την μπάρα έτσι ώστε να είναι ακριβώς πάνω από τους γοφούς σας.
  3. Φέρτε τα πόδια σας ένα βήμα μακριά από την λεκάνη σας, στο άνοιγμα των ισχύων σας περίπου.
  4. Σηκώστε την λεκάνη σας έτσι ώστε να έρθετε παράλληλα στο έδαφος. Κρατήστε το πηγούνι σας στο στέρνο.
  5. Σφίξτε γλουτούς και κοιλιακούς. Κρατήστε για 2 δευτερόλεπτα, κατεβείτε στην αρχική σας θέση αργά και επαναλάβετε.

ΑΣΚΗΣΗ #3: KETTLEBELL SWINGS

  1. Κρατήστε το kettlebell με τα δύο χέρια και τα πόδια σας στο άνοιγμα των ώμων.
  2. Κρατώντας την πλάτη σας ίσια και τα χέρια τεντωμένα, λυγίστε λίγο τα γόνατά σας, κάντε ταλάντωση με το kettlebell μέσα από τα πόδια σας και στη συνέχεια δώστε ώθηση από την λεκάνη σας και τους γοφούς για να φέρετε τα χέρια μπροστά  στο ύψος των ώμων.

Διαβάστε ακόμα στο Oolala:

7 super ασκήσεις για να κάψετε λίπος!

Γιατί το twerking είναι το απόλυτο full body workout

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *