Menu & Search
Οι top 5 ασκήσεις yoga για μυϊκή ενδυνάμωση και αδυνάτισμα

Οι top 5 ασκήσεις yoga για μυϊκή ενδυνάμωση και αδυνάτισμα

Όταν σκεφτόμαστε τη yoga μας έρχεται στο μυαλό κυρίως η χαλάρωση και οι διατάσεις. Η yoga όμως είναι όμως κάτι πολύ περισσότερο. Αποτελεί επίσης μια σκληρή προπόνηση ενδυνάμωσης, ενώ ταυτόχρονα με τις κατάλληλες στάσεις ο καλύτερος τρόπος καύσης λίπους. Οι παρακάτω ασκήσεις θα σας βοηθήσουν να χτίσετε μυϊκή μάζα εκτοξεύοντας τον μεταβολισμό σας και καίγοντας λίπος.

Σανίδα (Kumbhakasana)

Plank-Kumbhakasana
Photo: Popsugar

Μια κλασσική άσκηση που ενδυναμώνει όλο το σώμα, ενώ καίει θερμίδες. Επιπλέον αποτελεί το πρώτο μέρος της Chaturanga Dandasana, η οποία τονώνει χέρια και πλάτη. Δείτε εδώ πως να την τελειοποιήσετε και να κάψετε περισσότερες θερμίδες.

Κοράκι (Bakasana)

Crow-Bakasana
Photo: Popsugar

Δείχνει δύσκολη, αλλά είναι πιο εύκολη από όσο φαντάζεστε. Επίσης τυχαίνει να αποτελεί μία από τις καλύτερες ασκήσεις καύσης λίπους, ενώ ταυτόχρονα δουλεύετε την ισορροπία και τη δύναμη σας. Κάντε 5 επαναλήψεις κρατώντας για 5 βαθιές αναπνοές.

Καρέκλα (Utkatasana)

Chair-Utkatasana
Photo: Popsugar

Αποτελεί μέρος του Χαιρετισμού στον Ήλιο Β και θα κάνει τους γλουτούς σας να καίνε για μέρες, ενώ χτίζετε δυνατά πόδια. Μην ξεχνάτε να κρατάτε σφικτό τον κορμό σας σε όλη τη διάρκεια της άσκησης! Κάντε 8-10 επαναλήψεις κρατώντας για 5 βαθιές αναπνοές.

Ρόδα (Urdhva Dhanurasana)

Wheel-Urdhva-Dhanurasana
Photo: Popsugar

Άλλη μία στάση που φαίνεται δύσκολη, αλλά με τη σωστή προετοιμασία θα σας βγει φυσικά. Προετοιμάστε το σώμα σας με στάσεις όπως το Τόξο ή η Γέφυρα. Κάνε 5 επαναλήψεις κρατώντας για 5 βαθιές αναπνοές.

Πλάγια Διάταση με Γωνία (Parivrtta Parsvakonasana)

Rotated-Side-Angle-Parivrtta-Parsvakonasana
Photo: Popsugar

Δουλεύει τον κορμό και τα πόδια σας. Κάντε προβολή μπροστά και γυρίστε τον κορμό σας προς το μπροστινό πόδι (αν το μπροστινό πόδι είναι το αριστερό, στρίψτε προς τα αριστερά). Κάντε 10-15 επαναλήψεις από κάθε πλευρά κρατώντας κάθε επανάληψη για 10 βαθιές αναπνοές.

Credits & Source: Popsugar

0 Comments