Παγωμένο πράσινο τσάι με μέντα και τζίντζερ

By  |  0 Comments

Το παγωμένο τσάι είναι ένα από τα πιο υγιεινά ροφήματα του καλοκαιριού, αφού όχι μόνο μας αναζωογονεί και μας δροσίζει αλλά είναι γεμάτο με αντιοξειδωτικά που δρουν κατά των ελεύθερων ριζών και προστατεύουν τον οργανισμό μας από την πρόωρη γήρανση και τον καρκίνο.

Συγκεκριμένα, το πράσινο τσάι παρέχει γενικά αντιοξειδωτική προστασία, βοηθά στον έλεγχο του βάρους, τον μεταβολισμό, την καρδιά, και το κυκλοφορικό, λόγω των πολυφαινολών που περιέχει.

Η προσθήκη μέντας, τζίντζερ και λεμονιού θα προσφέρει επιπλέον οφέλη για την υγεία, όπως η βιταμίνη C και πρόσθετα αντιοξειδωτικά.

Συστατικά
3 ίντσες φρέσκια ρίζα τζίντζερ κομμένη σε λεπτές φέτες
6 φλιτζάνια νερό
6 φακελάκια πράσινο τσάι
1 1/2 φλιτζάνια φρέσκα φύλλα μέντας
1/3 έως 1/2 φλιτζάνι μέλι
1 έως 2 κουταλιές της σούπας φρεσκοστυμμένο χυμό λεμονιού
Πάγο

Οδηγίες

Σε ένα κατσαρολάκι βράζετε το νερό, αποσύρετε από τη φωτιά και βυθίζετε τα φακελάκια του πράσινου τσαγιού, προσθέτετε το τζίντζερ και τα φύλλα μέντας, σκεπάζετε το κατσαρολάκι και το αφήνετε σκεπασμένο για περίπου 15 λεπτά.

Με ένα σουρωτήρι, σουρώνετε το τσάι πιέζοντας τα υλικά για να βγάλουν όλη τη γεύση τους και το βάζετε σε μια μεγάλη κανάτα. Βάλτε το τσάι στο ψυγείο για τουλάχιστον 1 ώρα.

Λίγο πριν το σερβίρετε, προσθέστε 1/3 φλιτζάνι μέλι και 1 κουταλιά της σούπας χυμό λεμονιού και ανακατέψτε καλά για να συνδυαστούν τα υλικά. Σερβίρετε σε ψηλά ποτήρια με πάγο και γαρνίρετε με φύλλα μέντας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *