Menu & Search
Παγωτό στη δίαιτα; Dos & Don’ts

Παγωτό στη δίαιτα; Dos & Don’ts

Η ζέστη είναι ανυπόφορη και εσείς ονειρεύεστε ένα παγωτό. Ναι, είναι αυτή η εποχή του χρόνου, όπως επίσης είναι και η εποχή της παραλίας και των καυτών μαγιό. Δεν χρειάζεται όμως να εγκαταλείψετε μια για πάντα την απόλαυση του παγωτού για να χωρέσετε στο μικροσκοπικό σας μπικίνι. Πρέπει απλά να παίξετε έξυπνα. Διαβάστε τις παρακάτω συμβουλές για να μάθετε να κρατάτε την ισορροπία.

Dont: Μην προσπαθήσετε να ξεγελάσετε τη γεύση σας

Το frozen yogurt μπορεί να έχει λιγότερες θερμίδες και λιπαρά από το παγωτό, αλλά ένα φλιτζάνι παγωμένου γιαουρτιού περιέχει 40γρ ζάχαρης, όση περιέχουν 4 μικρές γρανίτες ή 10 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη. Αυτή η ποσότητα ζάχαρης που εισβάλλει ύπουλα στον οργανισμό σου μπορεί να σας ξεγελάσει ώστε τελικώς να φάτε μεγαλύτερη ποσότητα, που σημαίνει και περισσότερες θερμίδες. Μισό φλιτζάνι παγωτό έχει 250 θερμίδες, ενώ 1 φλιτζάνι froyo 350!

Do: Διαβάστε τα συστατικά

Αν λοιπόν αποφασίσατε να φάτε παγωτό, ψάξτε εκείνο με απλά και όσο το δυνατόν αγνά υλικά: γάλα, κρέμα γάλακτος, ζάχαρη, αβγά και εκχύλισμα βανίλιας και όχι σιρόπια καλαμποκιού, μονογλυκερίδια και διγλυκερίδια. Για να περιορίσετε τις θερμίδες, μείνετε στο μισό φλιτζάνι, όσο περίπου μισή μπάλα του τένις και για έξτρα γεύση προσθέστε φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα.

Dont: Μην κολλάτε στα κλασσικά

Όσο αυξάνονται οι χορτοφάγοι και οι vegans, τόσο πληθαίνουν και οι ανάλογες επιλογές παγωτού με γάλα καρύδας, σόγιας κλπ με καινούριες γεύσεις να ξετρυπώνουν κάθε καλοκαίρι. Προτιμήστε το παγωτό από γάλα καρύδας, καθώς αν και έχει τις ίδιες θερμίδες και λιπαρά με το απλό παγωτό, έρευνες έχουν δείξει πως τα λιπαρά της καρύδας μπορούν αν βοηθήσουν στο αδυνάτισμα. Συγκεκριμένα περιλαμβάνουν ένα είδος τριγλυκεριδίων τα οποία μεταβολίζονται διαφορετικά από τα υπόλοιπα λιπαρά και φαίνεται πως βοηθούν στην αύξηση της καλής χοληστερίνης. Επιπλέον, η καρύδα σας προσφέρει και μια γερή δόση αντιοξειδωτικών όπως τα σταφύλια και η μαύρη σοκολάτα.

Do: Ελέγξτε την ποσότητα

Μην πάρετε την οικογενειακή συσκευασία, την οποία πολύ πιθανό να καταναλώσετε σε δύο ή ακόμα και σε μία μέρα. Ποιος μπορεί να αντισταθεί στο παγωτό όταν ξέρει ότι είναι ένα βήμα μακριά του στην κατάψυξη της κουζίνας του; Αντίθετα, αγοράστε ένα μικρό παγωτό για να έχετε στην κατάψυξη για επείγουσες περιπτώσεις ή απλά περιοριστείτε σε μία μπάλα.

Dont: Μην φοβάστε να φτιάξετε το δικό σας

Εύκολη και φτηνή επιλογή είναι να αγοράσετε ένα μείγμα από το σούπερ-μάρκετ και να φτιάξετε το δικό σας παγωτό ή ακόμα καλύτερα να βρείτε μία συνταγή για να φτιάξετε σπιτικό παγωτό με υλικά αγνά τα οποία γνωρίζετε και ελέγχετε, ενώ μπορείτε να «παίξετε» με την ποσότητα της ζάχαρης κλπ (ή ακόμα και να μη βάλετε καθόλου). Ήρθε η ώρα να πειραματιστείτε. Μη διστάσετε να προσθέσετε φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα, ξηρούς καρπούς και σταγόνες μαύρης σοκολάτας.

0 Comments