Πώς να γυμνάζετε τους γλουτούς σας σε κάθε άσκηση

By  |  0 Comments

Αν θέλετε στητούς και στρογγυλούς γλουτούς, οι ασκήσεις που εστιάζουν μονάχα εκεί δεν αρκούν. Κάθε άλλο, πρέπει να γυμνάζετε τους γλουτούς σας σε κάθε προπόνηση που κάνετε. Αυτό συμβαίνει γιατί οι γλουτοί αποτελούν μία από τις μεγαλύτερες μυϊκές ομάδες στο σώμα μας και έτσι ακόμα πριν ξεκινήσουμε να τους γυμνάζουμε, είναι ήδη αρκετά δυνατοί. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να χρειάζεται πολύ περισσότερη δουλειά για να καταφέρουμε να τους ενδυναμώσουμε και τονώσουμε. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνουμε αυτό είναι να γυμνάζουμε και τους γλουτούς μας σε κάθε άσκηση που κάνουμε.

Τρέξιμο

Ανεβάστε την κλίση. Με αυτόν τον τρόπο το βάρος μετακυλίεται στους γλουτούς σας. Αν τρέχετε έξω, βρείτε ένα λόφο και…. ανεβείτε τον!

Καθίσματα

Είναι η βασίλισσα των ασκήσεων και στο κέντρο κάθε προπόνησης γλουτών. Την επόμενη φορά ανοίξτε τα πόδια σας λίγο παραπάνω για να ενεργοποιήσετε κι άλλο τους γλουτούς σας. Συγκεκριμένα σταθείτε με τα πόδια πιο ανοιχτά από το άνοιγμα της λεκάνης και τα δάχτυλα των ποδιών σας σε γωνία 45 μοιρών.

Προβολές

Χαμηλώστε φροντίζοντας τα χέρια σας να κρέμονται ακριβώς κάθετα στο έδαφος προς τους αστραγάλους σας. Για ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα, εκτελέστε ανάποδες προβολές, πατώντας το πόδι σας πίσω αντί για μπροστά.

Σανίδα

Νομίζατε ότι η σανίδα γυμνάζει μόνο τους κοιλιακούς; Όχι πια. Δώστε ένα boost στους γλουτούς σας σηκώνοντας ένα πόδι τη φορά. Ξεκινήστε από την κλασσική θέση σανίδας με τα πόδια σας στο άνοιγμα της λεκάνες. κρατώντας και τα δύο πόδια τεντωμένα, σφίξτε τους γλουτούς σας για να σηκώσετε το ένα σας πόδι από το έδαφος. Κρατήστε και επιστρέψτε στην αρχική σας θέση. Επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.

Γιόγκα

Όποια στάση και αν κάνετε, σφίξτε τους γλουτούς σας. Πάρτε μια βαθιά ανάσα, επικεντρωθείτε στους γλουτούς σας και σφίξτε για 5 με 10 αναπνοές.

Νομικός, δημοσιογράφος, yogi και αθεράπευτα ονειροπόλα. Έχει πάρει δύο πτυχία έτσι, για να κάνει το κέφι της. Μήπως να πάει και για το τρίτο; Αγαπά τη γυμναστική, τη σάλσα, τα ταξίδια, τα βιβλία και το πράσινο τσάι. Στον ελεύθερό της χρόνο διαβάζει. Όταν δεν διαβάζει, γυμνάζεται κι όταν δεν γυμνάζεται… χορεύει. Βασικά, κυρίως χορεύει.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *