Πώς να σταματήσετε να ασκείτε πίεση στον εαυτό σας

By  |  0 Comments

Στη σημερινή εποχή των social media όπου οι εικόνες της τελειότητας είναι παντού, είναι δύσκολο να μην ασκήσετε πίεση στον εαυτό σας. Πίεση για να είστε η τέλεια μητέρα, η τέλεια φίλη, η τέλεια σύζυγος, η τέλεια κόρη, ό, τι και αν προσπαθείτε να είστε, είναι δύσκολο να γίνει όταν είστε κάτω από τόση πίεση.

Η επιστήμη μας διδάσκει ότι η υπερβολική πίεση, με την πάροδο του χρόνου, οδηγεί συχνά σε μια έκρηξη. Όταν επιβαρύνεστε από την κοινωνία και την αυτοεπιβαλλόμενη πίεση, στο μέλλον θα βιώσετε μια συναισθηματική κατάρρευση, ένα άγριο καυγά με κάποιο αγαπημένο πρόσωπο ή μία επαγγελματική εξουθένωση. Για να αποφευχθεί μία σωματική και ψυχική κρίση, σταματήστε να θέτετε στον εαυτό σας τόση πίεση!

Διαβάστε παρακάτω πώς θα καταφέρετε να μην ασκείτε πίεση στον εαυτό σας…

  • Να θυμάστε ότι κανείς δεν είναι τέλειος. Αναγνωρίστε ότι δεν μπορείτε να κάνετε τα πάντα τέλεια και νιώστε εντάξει με αυτό.
  • Σταματήστε να έχετε μη ρεαλιστικές προσδοκίες.
  • Σταματήστε να ακούτε τους άλλους και αρχίστε να ακούτε τον εαυτό σας. Μην ανησυχείτε για το τι σκέφτονται και μην προσπαθείτε να πάρετε την έγκρισή τους.
  • Φτιάξτε το δικό σας μάντρα. Αυτή είναι μια τεχνική που μπορείτε να χρησιμοποιείτε τακτικά. “Όλα είναι καλά. Είμαι καλά.” Επαναλάβετε το στον εαυτό σας ξανά και ξανά. Όταν το πείτε αρκετές φορές θα αρχίσετε να το πιστεύετε.
  • Συνειδητοποιήστε ότι τίποτα δεν είναι τόσο σημαντικό. Μην παίρνετε τα πάντα τόσο σοβαρά.
  • Δώστε προσοχή στο παρόν. Το άγχος εμφανίζεται όταν παρασκέφτεστε το μέλλον. Επικεντρωθείτε στην παρούσα στιγμή. Σταματήστε να σκέφτεστε αρνητικά και εστιάστε στο τώρα. Δώστε προσοχή στο παρόν και τα πράγματα θα γίνουν πιο ανεκτά.
  • Αποδεχτείτε τα λάθη και τις αποτυχίες σας. Πρέπει να έχετε στο μυαλό σας ότι η αποτυχία δεν είναι κάτι αρνητικό. Μας διδάσκει, μας προετοιμάζει, έχει να μας πει σημαντικά πράγματα για αυτά που οφείλουμε να προσέξουμε στο εξής. Αντί να διστάζουμε εξαιτίας του φόβου, ας τολμάμε κι ας αποτυγχάνουμε. Έτσι μόνο, σχεδιάζουμε τη δική μας ζωή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη του εαυτού μας, είμαστε πρωταγωνιστές στον σχεδιασμό της πορείας μας αντί να περιμένουμε την τύχη να ορίσει το ποιοι θα είμαστε.
  • Δείξτε κατανόηση στον εαυτό σας. Φερθείτε στον εαυτό σας όπως θα φερόσασταν σε ένα φίλο: με ευγένεια. Σταματήστε να επικρίνετε τον εαυτό σας. Μην εστιάζετε σε όλα τα πράγματα που δεν έχετε κάνει. Επαινέστε και επιβραβεύστε τον εαυτό σας για τα επιτεύγματά του. Να είστε ευγνώμονες για αυτά που έχετε. Ανεβάστε τον εαυτό σας, αντί να τον μειώνετε. Γίνετε ο καλύτερος φίλος του εαυτού σας!

Εσείς πώς αντιμετωπίζετε την ψυχική πίεση;

Διαβάστε ακόμα στο Oolala:

7 σημάδια ότι δεν πίνετε αρκετό νερό

11 πράγματα που πρέπει να βάλετε στην bucket list σας

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *