Menu & Search
ΡΟΚΑΝΙΣΜΑΤΑ: ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΩΣΤΑ

ΡΟΚΑΝΙΣΜΑΤΑ: ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΩΣΤΑ

Τα ροκανίσματα κοιλιακών και οι διάφορες παραλλαγές τους, δεν έχουν να κάνουν με τις ατελείωτες επαναλήψεις αλλά κυρίως με την ένταση και την ορθότητα της άσκησης.


Τα ροκανισματα κοιλιακων και οι διαφορες παραλλαγες τους, δεν εχουν να κανουν με τις ατελειωτες επαναληψεις αλλα κυριως με την ενταση και την ορθοτητα της ασκησης.


Όπως με όλους τους μύες, έτσι και με τους κοιλιακούς αποφύγετε την υπερπροπόνηση. Αρκούν δύο με τρεις φορές την εβδομάδα, σε μη συνεχόμενες μέρες, για 15 έως 20 λεπτά τη φορά.

spotebi.com

Πώς θα τα εκτελέσετε σωστά τα ροκανίσματα κοιλιακών.

  • Ξαπλώστε στο έδαφος, λυγίστε  τα πόδια σας και ανοίξτε τα ελαφρώς μέχρι το άνοιγμα των ώμων.
  • Φροντίστε τα πέλματά σας να ακουμπούν πλήρως στο έδαφος.
  • Τοποθετείστε τα χέρια στο πλάι του κεφαλιού ή πάνω στο στήθος.
  • Φροντίστε να ακουμπά όλη η μέση στο έδαφος.
  • Πιέστε ελαφρά τους γλουτούς σας στο έδαφος και σφίξτε τους κοιλιακούς σας ρουφώντας τον αφαλό μέσα, προς την σπονδυλική στήλη.
  • Διατηρήστε τους αγκώνες σας ανοιγμένους προς τα πλάγια.
  • Το πηγούνι σας σχετικά ψηλά και το βλέμμα στραμμένο στο ταβάνι. Μην γέρνετε το κεφάλι σας προς τα πίσω.
  • Πάρτε μια βαθιά εισπνοή και ανασηκώστε αργά το πάνω μέρος του κορμού σας, μέχρι να ξεκολλήσουν οι ωμοπλάτες σας από το πάτωμα.
  • Εκπνεύστε κατά την προσπάθεια, διατηρηθείτε για λίγο στην τελική  θέση πιέζοντας την λεκάνη σας στο έδαφος.
  • Γυρίστε αργά στην αρχική θέση εισπνέοντας.

Επαναλάβετε 20 φορές στην αρχή, 40-60 όταν αρχίσετε να δυναμώνετε.

Featured Image: Reebok

0 Comments