Menu & Search
Τέλεια φυσική κατάσταση χωρίς να βγείτε από το σπίτι

Τέλεια φυσική κατάσταση χωρίς να βγείτε από το σπίτι

Έξι απλοί τρόποι να γυμναστείτε στην άνεση του σπιτιού σας…

1. Συνδυάστε την γυμναστική με το αγαπημένο σας τηλεοπτικό πρόγραμμα. 

Προσπαθήστε να κάνετε τη γυμναστική σας στο σπίτι την ώρα που ταυτόχρονα παρακολουθείτε την αγαπημένη σας τηλεοπτική εκπομπή ή σειρά. Έτσι, θα ασκείστε συστηματικά και επιπλέον θα ξέρετε πόση ώρα ασκηθήκατε.

2. Εντοπίστε τα σημεία του σπιτιού που θα σας βοηθήσουν να μείνετε fit.

Το πιο αποτελεσματικό από αυτά είναι φυσικά οι σκάλες. Εάν μένετε σε πολυκατοικία ή σε μεζονέτα θα γνωρίζετε τι μπορούν να κάνουν για τους μυς των ποδιών! Επιπλέον, το ανεβοκατέβασμα σκάλας είναι μια εξαιρετική αερόβια άσκηση που βοηθάει στο κάψιμο του λίπους και στη βελτίωση του καρδιαγγειακού και αναπνευστικού συστήματος. Για περισσότερη ένταση, ανεβείτε τα τρέχοντας ή δυο-δυο μαζί.

3. Γίνετε πάλι παιδιά!

Ποιος είπε ότι χρειάζεται να ακολουθήσετε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής για να έχετε καλή φυσική κατάσταση και να κάψετε θερμίδες; Το μόνο ζητούμενο είναι η κίνηση. Έχετε παρατηρήσει τα παιδιά πως δεν κάθονται σε μια καρέκλα για περισσότερο χρόνο από όσο χρειάζεται για να φάνε το φαγητό τους ή για να κάνουν τα μαθήματά τους; Την υπόλοιπη ώρα παίζουν, τρέχουν, χορεύουν, χοροπηδάνε… Ακολουθήστε το παράδειγμα τους! Αν έχετε μια γωνιά με αρκετό ελεύθερο χώρο πάρτε ένα σχοινάκι και κάντε μερικά πηδηματάκια. Μπορείτε ακόμα να κάνετε σχοινάκι και χωρίς σχοινάκι απλά κάνοντας τις κινήσεις των χεριών και το ποδιών.

4. Γυμναστείτε κάνοντας τις δουλειές του σπιτιού. 

Αν κάνετε τις δουλειές του σπιτιού με νεύρο και γρήγορους ρυθμούς τότε μπορείτε να κάψετε έως και 200 θερμίδες την ώρα. Σκουπίζοντας με την ηλεκτρική, πλένοντας τα τζάμια, σφουγγαρίζοντας, βάζοντας πλυντήριο, εκτός από ένα πεντακάθαρο σπίτι, όταν τελειώσετε θα έχετε αποκτήσει τονωμένους μυς σε όλο το σώμα καθώς όλη αυτή την ώρα θα γυμνάζεστε χωρίς να το συνειδητοποιείτε. Για να διατηρείτε έναν σταθερά ανεβασμένο ρυθμό, φροντίστε να ακούτε δυνατά μουσική και φυσικά φορέστε τα αθλητικά σας παπούτσια.

5. Να είστε ευρηματικοί.

Δυστυχώς όταν κάνετε γυμναστική στο σπίτι δεν μπορείτε να έχετε στη διάθεσή σας τα δεκάδες όργανα που υπάρχουν στο γυμναστήριο. Ωστόσο, μερικά απλά αντικείμενα που υπάρχουν στο σπίτι μπορούν να αντικαταστήσουν τα όργανα γυμναστικής σε πολλές βασικές ασκήσεις. Αντί για βαράκια χρησιμοποιήστε μπουκάλια γεμάτα νερό, αντί για μπάρα το σκουπόξυλο, αντί για πάγκο μια καρέκλα, αντί για μηχάνημα step τις σκάλες σας κλπ.

6. Αξιοποιήστε τις ευκολίες της τεχνολογίας.

Βάλτε ένα DVD γυμναστικής και ακολουθήστε τις ασκήσεις ή απλά βάλτε να παίζει δυνατά μουσική και χορέψτε… Εκτός από τα οφέλη της άσκησης θα τα απολαύσετε και θα αποκομίσετε και καλύτερη ψυχολογία. Εναλλακτικά αποκτήστε μια κονσόλα παιχνιδιών από αυτές που λειτουργούν με αισθητήρες κίνησης με τα οποία μπορείτε να “παίξετε” ψηφιακά διάφορα αθλήματα, να κάντε διάφορες ασκήσεις αλλά και να βελτιώστε τις ικανότητές σας στον χορό. Τέλος κάντε μια έρευνα στο YouTube θα ανακαλύψετε έναν τεράστιο πλούτο από βίντεο με πρόγραμμα γυμναστικής και οδηγίες βήμα βήμα για να τα ακολουθήσετε.

*Να θυμάστε ότι αυτό που έχει σημασία είναι κινήστε σε έντονο ρυθμό τουλάχιστον 3-4 φορές την εβδομάδα για μια ώρα και το κυριότερο να το διασκεδάζετε!

0 Comments