Menu & Search
Τα 6 καλύτερα βότανα για την υγεία και τη σιλουέτα σας

Τα 6 καλύτερα βότανα για την υγεία και τη σιλουέτα σας

Είναι σημαντικό να δίνουμε στο σώμα μας ό,τι καλύτερο μπορεί να μας προσφέρει η φύση, πόσο μάλιστα όταν μπορούμε να τα καλλιεργήσουμε μόνες μας στη βεράντα ή στην αυλή του σπιτιού μας.

Λουίζα

Γνωστή για τις αποτοξινωτικές και διουρητικές της ιδιότητες, η λουίζα κατέχει το θρόνο των βοτάνων ιδανικών για αδυνάτισμα. Βοηθά επίσης στη δυσπεψία, στις ημικρανίες και στην κακοσμία του στόματος, ενώ λέγεται πως καταπολεμά και την κυτταρίτιδα. Δύο φλιτζάνια ροφήματος λουίζας αρκούν για να κάνουν θαύματα στη σιλουέτα σας. Μην το παρακάνετε.

Μέντα

Βοηθά στο φούσκωμα, στις στομαχικές διαταραχές και στους πονοκεφάλους, ενώ εντείνει τη συγκέντρωση. Παραφάγατε και αισθάνεστε πως τώρα δεν μπορείτε να αναπνεύσετε; Φτιάξτε ένα ρόφημα μέντας και σε λίγα λεπτά θα το ‘χετε ξεχάσει.

Θυμάρι

Με αντιβακτηριακές και αντισηπτικές ιδιότητες και πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, το θυμάρι δυναμώνει το ανοσοποιητικό, τονώνει και βοηθά στα εντερικά προβλήματα. Δοκιμάστε ένα αφέψημα θυμαριού ή απλά προσθέστε το στις συνταγές σας.

Μαϊντανός

Γνωστός περισσότερο ως μυρωδικό ο μαϊντανός είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικά, κάλιο, βιταμίνη C και β-καροτίνη, βοηθά στην αποτοξίνωση του οργανισμού, καταστέλλει την όρεξη και δρα κατά της δυσπεψίας. Μπορείτε να φτιάξετε και ρόφημα μαϊντανού. Βράστε ενάμιση λίτρο νερό και στη συνέχεια προσθέστε μισή κούπα ψιλοκομμένο μαϊντανό.

Βασιλικός

Εκτός από το εξαιρετικό του άρωμα και την ιδιαίτερο γεύση που δίνει στα φαγητά, ο βασιλικός καταπολεμά το στρες, δρα κατά της ημικρανίας και της κακοσμίας του στόματος και βοηθάει στην ενίσχυση της μνήμης, της συγκέντρωσης και γενικά της πνευματικής διαύγειας. Τέλος, έχει εντομοαπωθητική δράση.

Κόλιανδρος

Το ιδιαίτερο αυτό ανατολίτικο μπαχαρικό βοηθά στην καταπολέμηση του άγχους, της κούρασης, της αϋπνίας και όλων των προβλημάτων του πεπτικού συστήματος. Λέγεται μάλιστα πως μπορεί να συμβάλλει ακόμα στο φυσικό έλεγχο της χοληστερόλης.

0 Comments