Menu & Search
Το απόλυτο 10λεπτο ζέσταμα με δυναμικές ασκήσεις για όλο το σώμα

Το απόλυτο 10λεπτο ζέσταμα με δυναμικές ασκήσεις για όλο το σώμα

Ζεστάνετε όλο σας το σώμα, ανεβάστε τους παλμούς της καρδιάς, προετοιμάστε τους μυς, τους τένοντες και τις αρθρώσεις, με αυτό το δυναμικό δεκάλεπτο ζέσταμα που θα βοηθήσει το σώμα σας να αποδώσει καλύτερα και θα σας προφυλάξει από τυχόν τραυματισμούς.

Συνεχίστε με ένα workout με ασκήσεις για όλο το σώμα και χαλαρώστε με ένα καλό stretching.

1. Επιτόπιο τρέξιμο: 60 δευτερόλεπτα. Ξεκινήστε το ζέσταμα σας με επιτόπιο τρέξιμο για να ανεβάσετε παλμούς.

2. Γόνατα: 60 δευτερόλεπτα. Συνεχίστε το επιτόπιο τρέξιμο αλλά σηκώστε τα γόνατα σας ψηλά και προσγειωθείτε μαλακά στα μαξιλαράκια των ποδιών σας.

3. Jumping Jacks: 60 δευτερόλεπτα. Λύγισε τα γόνατά σας ελαφρώς, ανοίξτε τα πόδια σας (με πηδηματάκια ώστε το άνοιγμα να είναι όσο η μέση σας) και μετά πάλι με πηδηματάκι επιστρέψτε στην αρχική θέση

4. Ankle hops: 60 δευτερόλεπτα. Κάντε γρήγορα επιτόπια πηδηματάκια επαναλαμβανόμενα.

5. Mountain Climbers: 60 δευτερόλεπτα. Από θέση σανίδα φέρτε εναλλάξ γόνατα προς το στομάχι.

6. Boxer squat punch: 60 δευτερόλεπτα. Κάντε squat, ανεβείτε ξανά επάνω, ρίξτε το βάρος στο δεξί πόδι και ρίξτε γροθιά με το αντίθετο χέρι. Επαναλάβετε από την αντίθετη μεριά.

7. Reverse lunge kick: 60 δευτερόλεπτα. Κάντε προβολή με το δεξί πόδι προς τα πίσω και καθώς επιστρέφετε κλώτσησε με το ίδιο πόδι μπροστά και ψηλά. Επαναλάβετε από την αντίθετη πλευρά.

8. Arm Swings: 60 δευτερόλεπτα. Σταθείτε με τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα και τα χέρια τεντωμένα στο πλάι στο ύψος των ώμων. Σταυρώστε τα χέρια σας μπροστά και επανέλθετε γρήγορα στην αρχική θέση.

9. Forward leg swings: 30 δευτερόλεπτα για κάθε πόδι. Στηριχτείτε με το ένα χέρι σε ένα τοίχο και κάντε ταλάντωση με το ένα πόδι μπροστά και πίσω. Επαναλάβετε με το άλλο πόδι.

10. Lateral leg swings: 30 δευτερόλεπτα για κάθε πόδι. Στηριχτείτε με το ένα χέρι σε ένα τοίχο και κάντε πλάγια ταλάντωση με το ένα πόδι. Επαναλάβετε με το άλλο πόδι.

Photos: spotebi.com

0 Comments