Χαλαρωτικές ασκήσεις για τον αυχένα!

By  |  0 Comments

Ο αυχένας είναι ένα σημείο στο οποίο συσσωρεύεται η ένταση…

Οι παρακάτω ασκήσεις μαλακώνουν τον αυχένα και ανακουφίζουν τα άγχη και τις εντάσεις!

  • Καθίστε με όρθια πλάτη και πλησιάστε το αριστερό αφτί στο αριστερό ώμο. Αφήστε το κεφάλι να βαραίνει, ώστε να μακραίνει η δεξιά πλευρά του αυχένα. Μετά από τριάντα περίπου δευτερόλεπτα, τεντώστε προς το πλάι και μακριά τα δάχτυλα του δεξιού χεριού. Επανέλθετε στην αρχική θέση και επαναλάβετε από την αντίθετη πλευρά.
  • Καθίστε αγκαλιάζοντας τα γόνατά σας. Πιέστε πρώτα το πηγούνι προς το λαιμό και σηκώστε το πίσω μέρος του κεφαλιού προς τα πάνω. Κατεβάστε τους ώμους και νιώστε το τέντωμα στο πίσω μέρος του αυχένα. Τώρα κινήστε το πίσω μέρος του κεφαλιού προς τα πάνω και πίσω, δημιουργήστε μια κοιλότητα στον αυχένα, εκτείνοντας το πηγούνι προς τα εμπρός και πάνω, μακριά από τα χέρια. Κάντε συνειδητά μια όσο το δυνατόν μεγαλύτερη καμπύλη στον αυχένα. Επιστρέψτε στο πρώτο στάδιο, σπρώχνοντας το πηγούνι προς τα μέσα και πάλι πίσω και παρακολουθώντας νοερά την καμπύλη που σχηματίζει ο αυχένας.

Διαβάστε ακόμα στο Oolala:

3 σούπερ ασκήσεις με kettlebell για όλο το σώμα

7 εκπληκτικά yoga retreats που θέλουμε οπωσδήποτε να πάμε!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *