11 απλοί τρόποι για να γίνετε πιο υγιείς!

By  |  0 Comments

Υπάρχουν έντεκα απλές καθημερινές  συνήθειες που θα σας βοηθήσουν να ζείτε πιο υγιεινά κάθε μέρα!

Διαβάστε παρακάτω ποιες είναι αυτές…

 

Βάλτε την κίνηση στην ζωή σας!

Πηγαίνετε με το ποδήλατο στη δουλειά. Ανεβείτε από τις σκάλες. Κάντε σχοινάκι. Βάλτε μια λίστα αναπαραγωγής από τέσσερα ή πέντε τραγούδια και χορέψτε σαν να μην σας βλέπει κανείς. Γενικά προσπαθήστε να κινήστε όσο περισσότερο μπορείτε κατά την διάρκεια της ημέρας!

Κάντε μπάνιο με κρύο νερό.

Το καλοκαίρι, που οι συνθήκες θερμοκρασίας το ευνοούν, τολμήσετε να κάνετε μπάνιο με κρύο νερό έστω και κατά τη διάρκεια των τελευταίων δύο λεπτών. Το κρύο νερό θα ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα, θα βελτιώσει την κυκλοφορία του αίματος, θα βοηθήσει την αποβολή τοξινών από τον οργανισμό και θα ωφελήσει το δέρμα σας, κλείνοντας τους πόρους σας, αλλά και την υγεία των μαλλιών σας.

Τεντωθείτε.

Κάντε ένα καλό stretching όταν αισθάνεστε πιασμένοι, κουρασμένοι, ή απλά χρειάζεστε κάτι να σας τονώσει.

Κοιτάξτε ψηλά. 

Την επόμενη φορά που θα περπατάτε στο δρόμο αφήστε το βλέμμα σας να περιπλανηθεί. Προσέξτε λεπτομέρειες. Προκαλέστε τον εαυτό σας να δώσει προσοχή σε πράγματα που κανονικά θα αγνοούσε. Κάντε μια παύση πριν μπείτε μέσα και κοιτάξτε τον ουρανό, τα σύννεφα, ή το φεγγάρι.

Ενυδατωθείτε.

Πιείτε ένα επιπλέον ποτήρι νερό κάθε μέρα. Ακόμα καλύτερα, πιείτε μερικά επιπλέον ποτήρια. Δοκιμάστε να πίνετε ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα. Συχνά συγχέουμε τη δίψα με την πείνα. Πίνοντας ένα ποτήρι νερό θα σας βοηθήσει να αισθάνεστε πιο χορτάτοι.

Γίνεται ένα με τη φύση.

Κάντε ένα διάλειμμα από τη δουλειά σας για να βγείτε στον ήλιο, ξυπνήστε λίγο νωρίτερα για να κάνετε μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο της γειτονιάς σας, ή κάντε μια βόλτα στην παραλία. Τα οφέλη της φύσης για την υγεία είναι πολλά… μελέτες έχουν δείξει ότι μια βόλτα στη φύση ανακουφίζει από την κατάθλιψη, βελτιώνει την συγκέντρωση, αυξάνει την δημιουργικότητα και ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Φτιάξτε την στάση του σώματός σας.

Η κακή στάση του σώματος έχει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία, όπως χρόνιους μυϊκούς πόνους, μειωμένη κυκλοφορία του αίματος, πονοκεφάλους, ακόμη και κακή διάθεση. Η σωστή στάση του σώματος έχει αποδεδειγμένα θετικό αντίκτυπο στην υγεία σας, τόσο στη σωματική όσο και στην ψυχική.

Απολαύστε το φαγητό σας.

Πολλοί από εμάς έχουν τη συνήθεια να τρώμε στο γραφείο, μπροστά από την τηλεόραση ή αφηρημένα ενώ κάνουμε μια άλλη εργασία. Φροντίστε να κάθεστε πάντα στο τραπέζι όταν τρώτε. Είναι σημαντικό να απολαμβάνετε το φαγητό σας. Μασήστε αργά και δώστε προσοχή στην γεύση και στην υφή.

Κάντε διαλογισμό. 

Με τον διαλογισμό, ανακουφιζόμαστε από το στρες, αποκτάμε καλύτερη συγκέντρωση και το πιο σημαντικό συνδεόμαστε με τον εαυτό μας. Βρείτε ένα ήσυχο μέρος, καθίστε ή ξαπλώστε κάπου αναπαυτικά, κλείστε τα μάτια σας και χαλαρώστε. Πάρτε βαθιές εισπνοές και εκπνοές. Συγκεντρωθείτε στην αναπνοή σας και διώξτε οποιαδήποτε άλλη σκέψη.

Ξεκουράστε τα μάτια σας.

Ειδικοί σε θέματα υγείας των ματιών προτείνουν τον κανόνα 20-20-20. Για κάθε 20 λεπτά που κοιτάτε την οθόνη, θα πρέπει να απομακρύνετε το βλέμμα σας και να κοιτάξετε 20 πόδια (6 μέτρα) μακριά για 20 δευτερόλεπτα. Έτσι προλαμβάνεται η καταπόνηση των ματιών και μειώνονται οι πονοκέφαλοι που σχετίζονται με τα κουρασμένα μάτια.

Να κοιμάστε αρκετά.

Η έλλειψη ύπνου είναι δείκτης κακής υγείας. Αν και ο καθένας είναι διαφορετικός, οι ενήλικες γενικά χρειάζονται μεταξύ επτά και οκτώμισι ώρες ύπνου κάθε νύχτα.

Διαβάστε ακόμη στο Oolala:

Μία ιδανική playlist για απογευματινή χαλάρωση

Αυτό το στυλ μουσικής αυξάνει σημαντικά τη δημιουργικότητα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *