3 βήματα για την υγεία του εντέρου

By  |  0 Comments

Η κακή διατροφή, το καθημερινό στρες και η καθιστική ζωή μπορούν να επηρεάσουν τη λειτουργία του εντέρου. Φούσκωμα, μετεωρισμός, δυσκοιλιότητα, διάρροια είναι τα πιο συνηθισμένα προβλήματα του εντέρου που μπορεί να εκδηλώνονται μεμονωμένα ή και όλα μαζί.

Δείτε παρακάτω πώς μπορείτε να ηρεμήσετε αποτελεσματικά το έντερο σας σε μόνο τρία βήματα.

1. Μάθετε αν έχετε τρoφικές ευαισθησίες. Η γλουτένη και τα γαλακτοκομικά είναι οι δύο μεγαλύτεροι ένοχοι όταν πρόκειται για εντερικά προβλήματα. Βγάλτε τα από τη διατροφή σας για τρεις εβδομάδες και στη συνέχεια επαναφέρετε το καθένα με τέσσερις ημέρες διαφορά. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε σε ποιο έχετε ευαισθησία.

2. Πίνετε ζεστό νερό με λεμόνι κάθε πρωί. Το ζεστό νερό με λεμόνι ρυθμίζει την κινητικότητα του εντέρου βοηθώντας στην κανονική του λειτουργία.

3. Προσθέστε στη διατροφή τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση. Τα προβιοτικά,  οι καλύτερες πηγές των οποίων είναι τα τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως το γιαούρτι, το κεφίρ, το λάχανο τουρσί, προάγουν την ανάπτυξη των καλών βακτηρίων στο έντερο σας και βελτιώνουν τη φυσιολογική εντερική χλωρίδα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *