3 τροφές που μειώνουν το στρες

By  |  0 Comments

Όλοι γνωρίζουμε ότι ορισμένα τρόφιμα μπορούν να επιδεινώσουν το άγχος. Οι εξευγενισμένοι υδατάνθρακες, όπως τα λευκά ζυμαρικά, τα επεξεργασμένα κρέατα, όπως το βόειο κρέας και ο καφές φυσικά, είναι οι συνήθεις-ύποπτοι για την εμφάνιση του άγχους. Αλλά ακριβώς όπως υπάρχουν ορισμένες τροφές που πρέπει να αποφύγετε εάν είστε επιρρεπείς στο άγχος, υπάρχουν και άλλες τροφές που μπορούν να το μειώσουν και αξίζει να τις προσθέσετε στη διατροφή σας για να εξισορροπήσετε τη διάθεσή σας.

Κάσιους: Τα κάσιους περιέχουν μεγάλη ποσότητα ενός αμινοξέος, της L-τρυπτοφάνης, μίας ουσίας που μετατρέπεται σε σεροτονίνη στον εγκέφαλό μας, ενός σημαντικότατου νευροδιαβιβαστή που έχει να κάνει με το αίσθημα χαράς.

Βρώμη: Η κατανάλωση βρώμης για πρωινό σας βοηθάει να έχετε μια καλύτερη μέρα. Μπορείτε να είστε πιο ήρεμοι και να έχετε περισσότερη σωματική και ψυχική ενέργεια. Οι υδατάνθρακες που περιέχει μπορούν επίσης να βελτιώσουν τη διάθεσή σας. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι προάγουν την παραγωγή σεροτονίνης στον εγκέφαλό σας. Εφόσον η συγκεκριμένη τροφή χωνεύεται πιο αργά, θα χρειαστεί λίγο περισσότερος χρόνος για να γίνουν αισθητές οι επιδράσεις της, όμως αυτές διαρκούν επίσης περισσότερο.

Μαύρη σοκολάτα: Η μαύρη σοκολάτα είναι ένα από τα καλύτερα φυσικά αντικαταθλιπτικά, καθώς έχει παρατηρηθεί πως καταφέρνει αύξηση της σεροτονίνης στον εγκέφαλο. Η κατανάλωση 40 γραμμαρίων μαύρης σοκολάτας, καθημερινά και για διάστημα 2 εβδομάδων βοηθάει αποδεδειγμένα στη βελτίωση της διάθεσης, όσων πάσχουν από έντονο άγχος. Επιπλέον, το μαγνήσιο που περιέχει, καταπολεμά το στρες, την κόπωση, την κατάθλιψη και το αίσθημα της αναίτιας ανησυχίας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *