4 ασκήσεις για τους καρπούς και τους πήχεις!

By  |  0 Comments

Οι καρποί, όπως και ο αυχένας, αποτελούν συχνά αδύνατο σημείο

Χρησιμοποιήστε τις παρακάτω ασκήσεις για να ανακουφίσετε την ένταση που δημιουργείται από κάποιο βάρος στους βραχίονες ή μετά από πολλές ώρες στο πληκτρολόγιο.

1. Γονατίστε στα τέσσερα και τοποθετήστε τα χέρια σας έτσι ώστε το εσωτερικό μέρος των χεριών να δείχνει προς τα έξω και τα δάχτυλα να δείχνουν προς τα γόνατα. Πιέστε τις παλάμες προς τα κάτω και γείρετε προς τα πίσω. Μείνετε εκεί και αναπνέετε. Χαλαρώστε την πίεση και αλλάξτε θέση των χεριών έτσι ώστε το πάνω μέρος της παλάμης να είναι στο πάτωμα, ενώ τα δάχτυλα συνεχίζουν να δείχνουν προς τα γόνατα. Κινηθείτε πάλι πίσω ώστε να νιώσετε την έκταση στην εξωτερική πλευρά των πήχεων.

2. Από καθιστή ή όρθια θέση, τεντώνετε τα χέρια σας στο πλάι. Ενώστε το άκρο του αντίχειρα και του δείκτη. Τεντώστε τα άλλα δάχτυλα προς τα κάτω. Στη συνέχεια, περιστρέψτε τους ώμους προς τα μέσα, στρέψτε τις  παλάμες και τα δάχτυλα, έτσι ώστε να δείχνουν προς τα πίσω και μετά προς τα πάνω. Τώρα περιστρέψτε τα τους βραχίονες και τους ώμους αντίστροφα, έτσι ώστε τα δάχτυλα να δείχνουν προς τα εμπρός και μετά προς τα πάνω.

3. Ξεκινήστε με τα χέρια σε πλάγια έκταση, με τις παλάμες να βλέπουν προς τα πάνω. Στρέψτε τα δάχτυλά σας, έτσι ώστε να δείχνουν προς τα κάτω και προς το σώμα. Πιέστε τα άκρα της παλάμης απομακρύνοντας τα από το σώμα. Κατεβάστε τους ώμους και σπρώξτε τους προς τα εμπρός, για να αυξήσετε την ένταση της έκτασης.

4. Τώρα περιστρέψτε τις παλάμες σας, ώστε τα δάχτυλα να δείχνουν προς τα πάνω και εκτείνετε τα προς τα αυτιά. Πιέστε τα άκρα της παλάμης προς τα έξω.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *