Menu & Search
4 ΣΗΜΑΔΙΑ ΟΤΙ Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

4 ΣΗΜΑΔΙΑ ΟΤΙ Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Σου ειναι δυσκολο να καταλαβεις αν ο τροπος εκγυμνασης που εχεις επιλεξει ειναι αποτελεσματικος και τις περισσοτερες φορες καταληγεις να τα παρατας;

Η αλήθεια είναι ότι τα αποτελέσματα της γυμναστικής αργούν και οι θετικές αλλαγές δεν είναι μόνο εξωτερικές. Δες παρακάτω τέσσερα σημάδια που θα σε βοηθήσουν να διαπιστώσεις αν η γυμναστική που κάνεις έχει όντως αποτέλεσμα.

1. Βλέπεις αλλαγές στο σώμα και στη διάθεσή σου.

Ο σίγουρος τρόπος για να διαπιστώσεις αν η γυμναστική που κάνεις έχει όντως αποτέλεσμα είναι οι αλλαγές που παρατηρείς στο σώμα και στη διάθεσή σου. Αυτές οι αλλαγές περιλαμβάνουν απώλεια λίπους, ανάπτυξη μυών, βελτίωση στο χρωματικό τόνο και στην υφή του δέρματος, μειωμένο καρδιακό ρυθμό και καλύτερη διαχείριση του στρες.

2. Αισθάνεσαι τέλεια μετά από κάθε προπόνηση

Το πιο σημαντικό είναι ότι θα πρέπει να έχεις ένα αίσθημα ευεξίας μετά από κάθε προπόνηση. Η έκκριση σεροτονίνης και ενδορφινών την ώρα της άσκησης πρέπει να σε κάνουν να αισθάνεσαι ότι μπορείς να αντιμετωπίσεις ο,τιδήποτε.

3. Προσαρμόζεσαι εύκολα σε νέα προγράμματα προπόνησης και ρουτίνες άσκησης.

Ένα σημάδι ότι η προπόνησή σου σε βοηθάει είναι ότι συμβάλλει στη βελτίωση της γενικής σου ικανότητας και όχι μόνο στην ικανότητά σου να κάνεις έναν τύπο ασκήσεων-κινήσεων.

4. Κοιμάσαι καλά το βράδυ

Ένα σημάδι κλειδί ότι η γυμναστική που κάνεις έχει αποτέλεσμα είναι ότι απολαμβάνεις ποιοτικό και ξεκούραστο ύπνο. Η συστηματική άσκηση μπορεί να ρυθμίσει τις ορμόνες σου, οι οποίες ελέγχουν τα πάντα από τη διάθεσή σου και την αντίδρασή σου στο στρες μέχρι και το πόσο καλά κοιμάσαι. Δεν κοιμάσαι καλά; Η προπόνησή σου μπορεί να είναι πολύ χαλαρή για εσένα ή να το παρακάνεις. Oι διαταραχές στον ύπνο-αϋπνίες είναι από τα πρώτα συμπτώματα της κόπωσης των επινεφριδίων και πιθανώς σημαίνει ότι ασκείσαι πάρα πολύ χωρίς άφθονο χρόνο αποκατάστασης.

Featured Image: MARK ADRIANE/Unsplash

0 Comments