4 σνακ που σας γεμίζουν ενέργεια πριν τη γυμναστική

By  |  0 Comments

Δεν έχει σημασία αν κάνετε γυμναστική το πρωί ή το βράδυ. Αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι τα σνακ που καταναλώνετε πριν την άσκησή σας ώστε να σας δίνουν την ενέργεια που χρειάζεστε.

Υπάρχουν πολλές λανθασμένες πληροφορίες σχετικά με τη διατροφή μας και πιο συγκεκριμένα σχετικά με τα φαγητά και τα σνακ που πρέπει να καταναλώνουμε όταν κάνουμε γυμναστική. Πριν την άσκησή μας είναι καλό να τρώμε γεύματα πλούσια σε υδατάνθρακες και σε πρωτεΐνες που  έχουν όμως περιορισμένη ποσότητα λίπους. Από τη μια πλευρά οι υδατάνθρακες βοηθούν τους μύες ενώ οι πρωτεΐνες μας βοηθούν να έχουμε την ενέργεια που απαιτείται για τη γυμναστική. Το σνακ που θα προτιμήσετε είναι καλό να το φάτε μισή με μια ώρα πριν πάτε στο γυμναστήριο και είναι βασικό να μην είναι μεγάλη η ποσότητα που θα καταναλώσετε.

Μερικά σνακ που σας γεμίζουν ενέργεια ώστε να ανταποκριθείτε στο πρόγραμμα γυμναστικής σας είναι τα εξής:

  1. Τοστ με κάποιο βούτυρο από ξηρούς καρπούς όπως το αμύγδαλο και το φιστίκι, μπανάνες και κανέλα. Είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες, εύκολο στη χώνεψη και αυξάνει τα επίπεδα καλίου τα οποία πέφτουν όσο ιδρώνετε.
  2. Μήλο με ντιπ από γιαούρτι και φυστικοβούτυρο. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε μερικά σταφύλια για περισσότερη ενέργεια.
  3. Δημητριακά. Mε γάλα χαμηλό σε λιπαρά ή καλύτερα γάλα αμυγδάλου μπορείτε να τα απολαύσετε και να σας δώσουν ενέργεια για την άσκησή σας.
  4. Ένα ωραίο smoothie. Μπορείτε να βάλετε φέτες αγαπημένων σας φρούτων, γιαούρτι και βρώμη που θα ενισχύσουν τον οργανισμό σας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *