Menu & Search
5 εύκολα βήματα για έναν καλύτερο νυχτερινό ύπνο

5 εύκολα βήματα για έναν καλύτερο νυχτερινό ύπνο

Οι συνήθειες ύπνου έχουν πολλαπλασιαστικές επιπτώσεις στη γενική υγεία σας. Και επειδή το ιδανικό 8ωρο νυχτερινού ύπνου μπορεί να μην είναι πάντα εφικτό με τους έντονους ρυθμούς της καθημερινότητας παρακάτω σας έχουμε μερικά κορυφαία trics για να έχετε έναν καλύτερο νυχτερινό ύπνο.

Αποφύγετε τη ζάχαρη και τους υδατάνθρακες πριν από το κρεβάτι.

Μελέτες δείχνουν ότι τα επίπεδα γκρελίνης (η ορμόνη της πείνας) πρέπει να είναι αυξημένη για να έχετε έναν ποιοτικό βαθύ ύπνο. Μείνετε μακριά από υδατάνθρακες και αλκοόλ αργά το βράδυ, η ζάχαρη μπορεί να σας κρατήσει ξάγρυπνους. Προτιμήστε ελαφριά γεύματα και καλά λιπαρά όπως τα ψάρια, το αβοκάντο και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Αφήστε τα βαριά γεύματα και τα τρόφιμα που προκαλούν δυσπεψία για νωρίτερα μέσα στην ημέρα.

Ξυπνήστε και κάντε γυμναστική.

Μια καθημερινή ρουτίνα άσκησης θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε ευκολότερα και γρηγορότερα. Αν προτιμάτε να πάτε στο γυμναστήριο, το απόγευμα, φροντίστε να γυμναστείτε τουλάχιστον τρεις ώρες μεταξύ πριν τον βραδινό ύπνο. Η άσκηση πριν τον ύπνο μπορεί να σας προκαλέσει υπερένταση.

Ρυθμίστε το θερμοστάτη σας.

Η θερμοκρασία του σώματός σας πέφτει κατά μισό βαθμό όταν κοιμάστε. Ένα δωμάτιο που είναι πολύ ζεστό μπορεί να διαταράξει τον ύπνο σας. Μερικές μελέτες προτείνουν τους 65 βαθμούς για την ιδανική νυχτερινή θερμοκρασία. Φροντίστε να είναι δροσερό και αν είστε επιρρεπείς στο κρύο, ζεσταθείτε με μερικές επιπλέον κουβέρτες και παπλώματα.

Απενεργοποιήστε τις  συσκευές σας.

Απενεργοποιήστε τα smartphones, τα tablets και άλλες ηλεκτρονικές συσκευές. Το μπλε φως από τις συσκευές σας μπορεί να διαταράξει το φυσικό κιρκαδικό ρυθμό του σώματός σας. Προσπαθήστε να αποσυνδέεστε από όλες τις συσκευές σας για τα πρώτα και τελευταία 50 λεπτά κάθε μέρα. Μια καθημερινή ψηφιακή αποτοξίνωση θα σας προσφέρει επιπλέον ευκρίνεια και την ειρήνη του μυαλού που χρειάζεστε σε όλη την πολυάσχολη εβδομάδα σας.

Κρατήστε το δωμάτιο σας σκοτεινό.

Μελέτες δείχνουν ότι όσο πιο σκοτεινό είναι το δωμάτιο πριν τον ύπνο τόσο το καλύτερο. Χαμηλώστε τα φώτα, κλείστε την πόρτα σας και απενεργοποιήστε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές.

0 Comments