5 μικρές αλλαγές για επίπεδη κοιλιά

By  |  0 Comments

Και όχι το μυστικό για κοιλιά-πλάκα δεν είναι να κάνετε χίλιους κοιλιακούς τη μέρα ούτε να λιμοκτονείτε!

Μάθετε να χαλαρώνετε

Σύμφωνα με έρευνα του αμερικάνικου ιδρύματος ψυχοσωματικής ιατρικής, στο κοιλιακό λίπος υπάρχουν 4 φορές περισσότεροι υποδοχείς κορτιζόλης σε σχέση με άλλες περιοχές του σώματος. Αυτοί οι υποδοχείς λειτουργούν σαν μικροσκοπικοί μαγνήτες στρες με αποτέλεσμα όταν αγχωνόμαστε το λίπος αποθηκεύεται γρηγορότερα στην κοιλιά μας από κάθε άλλο μέρος του σώματός μας. Το στρες άλλωστε επηρεάζει το σώμα μας με αμέτρητους αρνητικούς τρόπους. Οπότε χαλαρώστε, χαμογελάστε, γυμναστείτε, κάντε διαλογισμό και μείνετε μακριά από ανθρώπους και καταστάσεις που σας αγχώνουν.

Χτίστε μυς

Πρόσφατη έρευνα του αμερικάνικου περιοδικού “Obesity”στην οποία συμμετείχαν πάνω από 10.000 άτομα έδειξε πως εκείνοι που πρόσθεσαν 25 λεπτά μυϊκής ενδυνάμωσης στο πρόγραμμά τους σε χρονικό διάστημα 12 χρόνων αύξησαν την περίμετρο της μέσης του με λιγότερα εκατοστά από εκείνους που πρόσθεσαν στο πρόγραμμά τους τον ίδιο χρόνο αερόβιας γυμναστικής.

Αυξήστε την κατανάλωση φυτικών ινών

Για κάθε αύξηση 10 γραμμαρίων φυτικών ινών στην καθημερινή διατροφή μας, ο ρυθμός με τον οποίο συσσωρεύεται το λίπος στην κοιλιά μας πέφτει 4% κάθε 5 χρόνια. Οι φυτικές ίνες επίσης βοηθούν να κάνουμε καλύτερο και βαθύτερο ύπνο το βράδυ.

Μάθετε να ξεχωρίζετε πότε πραγματικά πεινάτε

Στην κλίμακα της πείνας, όπου το ένα σημαίνει ότι λιμοκτονείτε και το 10 ότι έχετε φάει τόσο πολύ που δεν μπορείτε να κουνηθείτε, σταματήστε να τρώτε περίπου στο 7. Είναι η τέλεια χρονική στιγμή. Θα πεινάσετε ξανά σε 3 με 4 ώρες. 400 με 500 θερμίδες ανά γεύμα είναι αρκετές για να σας χορτάσουν χωρίς να το παρακάνετε στο επόμενο γεύμα. Τέσσερις ακόμα μπουκιές και μπορεί να φτάσετε στο 8. Αν σταματήσετε στο 8 αντί για το 7 δύο ή περισσότερες φορές τη βδομάδα, πολύ πιθανό να καταναλώσετε περισσότερες θερμίδες στο σύνολο από αυτές που χρειάζεται ο οργανισμός σας.

Κοιμηθείτε

Έξι με επτά ώρες ύπνου είναι απαραίτητες για να κρατήσετε μακριά τα παραπάνω κιλά, σύμφωνα με έρευνα του περιοδικού “Sleep”. Οι άνθρωποι που κοιμούνται πέντε ή λιγότερες ώρες το βράδυ, καθώς και οχτώ ή περισσότερες τείνουν να έχουν περισσότερο λίπος.

Νομικός, δημοσιογράφος, yogi και αθεράπευτα ονειροπόλα. Έχει πάρει δύο πτυχία έτσι, για να κάνει το κέφι της. Μήπως να πάει και για το τρίτο; Αγαπά τη γυμναστική, τη σάλσα, τα ταξίδια, τα βιβλία και το πράσινο τσάι. Στον ελεύθερό της χρόνο διαβάζει. Όταν δεν διαβάζει, γυμνάζεται κι όταν δεν γυμνάζεται… χορεύει. Βασικά, κυρίως χορεύει.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *