5 στάσεις της γιόγκα που ανοίγουν την καρδιά!

By  |  0 Comments

Η yoga instructor Molly Mitchell-Hardt πρότεινε στο The Chalkboard Mag πέντε στάσεις της γιόγκα που ανοίγουν την περιοχή της καρδιάς.

Μια ανοιχτή καρδιά οδηγεί σε νέες εμπειρίες, νέες σχέσεις, νέα συναισθήματα και τελικά μια πιο ευτυχισμένη ζωή. Το να διατηρήσουμε μία ανοιχτή καρδιά είναι κάτι που το εξασκούμε νοερά, ωστόσο μπορούμε επίσης να το δημιουργήσουμε σωματικά μέσω της γιόγκα.

Το τέντωμα των μυών του στήθους και των ώμων σας ωθεί να απελευθερώσετε συναισθήματα, δίνοντας τόσο στο μυαλό και στο σώμα σας την ευκαιρία να συνδεθεί.

Αρχίστε και τελειώστε τη συνεδρία σας με λίγα λεπτά του διαλογισμού.

CAT + COW | Ξεκινήστε στα τέσσερα με τα γόνατα κάτω από τους γοφούς και τους καρπούς κάτω από τους ώμους. Ενώ παίρνετε βαθιές αναπνοές και κρατώντας τα γόνατα στο πάτωμα, καμπουριάστε σχηματίζοντας με την πλάτη σας μια μεγάλη καμπύλη. Στη συνέχεια, στρέψτε την λεκάνη προς τα έξω και ανεβάστε τον κόκκυγα ψηλά, κάνοντας τη σπονδυλική στήλη κοίλη. Επαναλάβετε για δέκα αναπνοές.

SUNBIRD REACH | Παραμένετε στα τέσσερα – αυτή τη φορά, με το ένα χέρι πιάστε το αντίθετο πόδι. Τραβήξτε το πόδι σας προς τον ουρανό, κρατώντας το στήθος σας ανοικτό και προς τα έξω. Μείνετε για δέκα αναπνοές.

BOW POSE | Ξεκινήστε ξαπλώνοντας μπρούμυτα πάνω στο στομάχι σας. Λυγίστε τα γόνατα σας και πιάστε τα με τα χέρια σας από τους αστραγάλους. Κρατήστε το στήθος σας ανοιχτό, ενώ κάνετε τη σπονδυλική σας στήλη κοίλη. Μείνετε για πέντε αναπνοές.

CAMEL POSE | Ξεκινήστε από γονατιστή θέση, με τα πόδια σας κάθετα στο χαλί. Ελάτε πίσω αργά-αργά προσπαθώντας με τα χέρια σας να πιάσετε τις φτέρνες και ακουμπήστε τις παλάμες στα πέλματα. Αφήστε το κεφάλι σας να πέσει προς τα πίσω το κεφάλι σας να πέσει προς τα πίσω, ενώ πιέζετε το στήθος σας προς τα έξω. Μείνετε για δέκα αναπνοές.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *