5 top τρόποι για να κάψετε πολλές θερμίδες σε λιγότερο από μία ώρα!

By  |  0 Comments

Δεν έχετε χρόνο για να γυμναστείτε; Παρακάτω θα δείτε πέντε τρόπους για να γυμναστείτε και να κάψετε πολλές θερμίδες σε λιγότερο από μία ώρα!

Τρέξιμο

Η νούμερο ένα άσκηση για να κάψετε θερμίδες είναι φυσικά το τρέξιμο αφού με το τρέξιμο καίτε περίπου 100 θερμίδες το χιλιόμετρο.

Κολύμπι

Το κολύμπι είναι από τις πιο αποτελεσματικές μορφές άσκησης για καύση θερμίδων αφού ενεργοποιεί σχεδόν όλους τους μυς, ενώ δεν καταπονεί τις αρθρώσεις κάτι που το καθιστά ιδανική άσκηση για όσους έχουν μεγάλο σωματικό βάρος και προβλήματα με τη σπονδυλική τους στήλη ή βρίσκονται σε στάδιο ανάρρωσης από τραυματισμούς.

Tae Kwon Do

Η κορεατική πολεμική τέχνη του Tae Kwon Do σας βοηθά να κάψετε περισσότερες θερμίδες σε σχέση με άλλα ανταγωνιστικά αθλήματα.

Σχοινάκι

Κάνοντας σχοινάκι καίτε 340 θερμίδες σε 30 λεπτά. Χρησιμοποιήστε ένα σχοινάκι με σταθμισμένες λαβές για να ενισχύσετε πραγματικά την προπόνηση σας.

Ανεβείτε και κατεβείτε τρέχοντας τις σκάλες

Η σκάλα είναι ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό εργαλείο αεροβικής άσκησης, στο οποίο όλοι έχουν πρόσβαση, αλλά ελάχιστοι χρησιμοποιούν. Το να ανεβαίνετε και να κατεβαίνετε τρέχοντας τις σκάλες είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να κάψετε πολλές θερμίδες, όταν δεν έχετε πολύ χρόνο στη διάθεσή σας.

Διαβάστε ακόμα στο Oolala

Το savoir vivre του γυμναστηρίου

ΗΙΙΤ στο ελλειπτικό: 30 λεπτά για να ξυπνήσετε τον μεταβολισμό σας

Οι 6 καλύτερες ασκήσεις με foam roller

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *