6 απλοί τρόποι για να αρχίσετε να τρώτε πιο υγιεινά

By  |  0 Comments

Η υγιεινή διατροφή μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων, καρκίνου, εμφάνισης νόσου του Alzheimer και εγκεφαλικού επεισοδίου.

Μαθαίνοντας περισσότερα για τη διατροφή, μπορούμε να κάνουμε πιο υγιεινές επιλογές, από το να μειώσουμε την κατανάλωση μεταποιημένων τροφών μέχρι να τρώμε περισσότερα φρούτα και λαχανικά.

Διαβάστε παρακάτω έξι εύκολους τρόπους για να αρχίσετε να τρώτε πιο υγιεινά, που απαιτούν ελάχιστη προσπάθεια.

  1. Αντί για θερμίδες, να μετράτε τον αριθμό των συστατικών που χρησιμοποιούνται. Όσο πιο λίγα τα συστατικά, τόσο το καλύτερο.
  2. Κάθε κύριο γεύμα θα πρέπει να περιλαμβάνει πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και λίπη.
  3. Επικεντρωθείτε στην κατανάλωση υγιεινών λιπαρών από τρόφιμα όπως οι ξηροί καρποί, τα λιπαρά ψάρια και το ελαιόλαδο.
  4. Εάν τρώτε συσκευασμένα τρόφιμα που περιέχουν ζάχαρη, βεβαιωθείτε ότι είναι χαμηλά στη λίστα-όσο πιο χαμηλά είναι στη κατάταξη, τόσο λιγότερο χρησιμοποιείται σε σύγκριση με άλλα συστατικά.
  5. Προτιμήστε τα προϊόντα ολικής αλέσεως αντί για επεξεργασμένες τροφές.
  6. Πιείτε το καφέ σας και το τσάι σας μαύρο. Εναλλακτικά δοκιμάστε να βάλετε γάλα αμυγδάλου αντί για γάλα και μέλι αντί για ζάχαρη.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *