Menu & Search
6 ΑΠΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΤΡΩΣ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΑ

6 ΑΠΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΤΡΩΣ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΑ

Η ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ, ΚΑΡΚΙΝΟΥ, ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΝΟΣΟΣ ΤΟΥ ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ ΚΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΥ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ.


Μαθαίνοντας περισσότερα για τη διατροφή, μπορούμε να κάνουμε πιο υγιεινές επιλογές, από το να μειώσουμε την κατανάλωση μεταποιημένων τροφών μέχρι να τρώμε περισσότερα φρούτα και λαχανικά.

Διάβασε παρακάτω έξι εύκολους τρόπους για να αρχίσεις να τρως πιο υγιεινά, που απαιτούν ελάχιστη προσπάθεια.

1Αντί για θερμίδες, να μετράς τον αριθμό των συστατικών που χρησιμοποιούνται. Όσο πιο λίγα τα συστατικά, τόσο το καλύτερο.

2Κάθε κύριο γεύμα θα πρέπει να περιλαμβάνει πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και λίπη.

3Επικεντρώσου στην κατανάλωση υγιεινών λιπαρών από τρόφιμα όπως οι ξηροί καρποί, τα λιπαρά ψάρια και το ελαιόλαδο.

4Έαν τρως συσκευασμένα τρόφιμα που περιέχουν ζάχαρη, βεβαιώσου ότι είναι χαμηλά στη λίστα της συσκευασίας. Όσο πιο χαμηλά είναι στη κατάταξη, τόσο λιγότερο χρησιμοποιείται σε σύγκριση με άλλα συστατικά.

5Προτίμησε τα προϊόντα ολικής άλεσης αντί για επεξεργασμένες τροφές.

6Πιες το καφέ σου και το τσάι σου σκέτο. Εναλλακτικά δοκίμασε να βάλεις γάλα αμυγδάλου αντί για γάλα και μέλι αντί για ζάχαρη.

0 Comments