Menu & Search
6 ΑΠΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΑ

6 ΑΠΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΑ

Η υγιεινη διατροφη μπορει να μειωσει τον κινδυνο καρδιαγγειακων παθησεων, καρκινου, εμφανισης νοσου του Alzheimer και εγκεφαλικου επεισοδιου.


Μαθαίνοντας περισσότερα για τη διατροφή, μπορούμε να κάνουμε πιο υγιεινές επιλογές, από το να μειώσουμε την κατανάλωση μεταποιημένων τροφών μέχρι να τρώμε περισσότερα φρούτα και λαχανικά.

Διαβάστε παρακάτω έξι εύκολους τρόπους για να αρχίσετε να τρώτε πιο υγιεινά, που απαιτούν ελάχιστη προσπάθεια.

1Αντί για θερμίδες, να μετράτε τον αριθμό των συστατικών που χρησιμοποιούνται. Όσο πιο λίγα τα συστατικά, τόσο το καλύτερο.

2Κάθε κύριο γεύμα θα πρέπει να περιλαμβάνει πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και λίπη.

3Επικεντρωθείτε στην κατανάλωση υγιεινών λιπαρών από τρόφιμα όπως οι ξηροί καρποί, τα λιπαρά ψάρια και το ελαιόλαδο.

4Εάν τρώτε συσκευασμένα τρόφιμα που περιέχουν ζάχαρη, βεβαιωθείτε ότι είναι χαμηλά στη λίστα-όσο πιο χαμηλά είναι στη κατάταξη, τόσο λιγότερο χρησιμοποιείται σε σύγκριση με άλλα συστατικά.

5Προτιμήστε τα προϊόντα ολικής αλέσεως αντί για επεξεργασμένες τροφές.

6Πιείτε το καφέ σας και το τσάι σας μαύρο. Εναλλακτικά δοκιμάστε να βάλετε γάλα αμυγδάλου αντί για γάλα και μέλι αντί για ζάχαρη.

0 Comments