6 ασκήσεις γιόγκα σε ζευγάρια

By  |  0 Comments

Έξι εύκολες ασκήσεις γιόγκα σε ζευγάρια (partner yoga), που θα σας βοηθήσουν να τεντωθείτε αλλά και να τονώσετε το σώμα σας!

Η πρακτική της partner yoga είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη φιλοσοφία της γιόγκα, που στοχεύει πάνω απ’όλα στην επικοινωνία μέσω της επαφής και της συνεργασίας σε ζευγάρι ή ομαδικά. Συμπεριλαμβάνει στάσεις γιόγκα, που δουλεύουν οι ασκούμενοι μαζί. Η γιόγκα σε ζευγάρια μας βοηθά να εμβαθύνουμε την πρακτική μας, ενώ ταυτόχρονα προσθέτει μια νότα διασκέδασης και εξωστρέφειας σε αυτήν.

1. Back-to-Back Twists in Easy Pose

Καθίστε πλάτη με πλάτη οκλαδόν. Εισπνεύστε και σηκώστε ψηλά τα χέρια σας για να επιμηκύνετε την σπονδυλική σας στήλη. Με την εκπνοή, στρίψτε δεξιά και αφήστε το δεξί σας χέρι να ακουμπήσει στο αριστερό γόνατο του παρτενέρ σας και το αριστερό σας χέρι να στηριχθεί στο δεξί σας γόνατο. Μετά από τρεις αναπνοές, ελάτε στο κέντρο και επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.

2. Child’s Pose/Backbend

Καθίστε πάλι πλάτη με πλάτη. Ο ένας από τους δύο έρχεται στη στάση του παιδιού ενώ ο άλλος θα ξαπλώσει την πλάτη του απαλά στη πλάτη του παρτενέρ του είτε κρατώντας τα πόδια τεντωμένα μπροστά είτε λυγισμένα στη στάση του ήρωα για ένα καλό τέντωμα στους τετρακέφαλους.

3. Double Boat Pose

Καθίστε αντικριστά. Πιαστείτε από τα χέρια ή από τους βραχίονες αν έχετε παραπάνω ευλυγισία, λυγίστε τα γόνατά σας και ενώστε τα πέλματα . Κρατώντας τα πέλματα ενωμένα, τεντώστε σιγά σιγά τα πόδια και ελάτε στη θέση της βάρκας.

Αν δυσκολεύεστε ενώστε τα πέλματα και ακουμπήστε τα χέρια σας πίσω σας.

4. Down dog / Child’s Pose

Από αντικριστή θέση, ο ένας από τους δύο έρχεται πάλι στη στάση του παιδιού με τα χέρια τεντωμένα μπροστά στο στο άνοιγμα των ώμων και πιάνει τον παρτενέρ του από τους αστραγάλους. Αυτός που είναι στη όρθια θέση θα περπατήσει ελαφρώς προς τα πίσω με τα πόδια μέχρις ότου οι αγκώνες του παρτενέρ του σηκωθούν από το έδαφος για ένα ωραία τέντωμα στα χέρια. Έπειτα θα σκύψει προς τα εμπρός, στη θέση του κάτω σκύλου, και θα τοποθετήσει τα χέρια χαμηλά στη μέση του παρτενέρ του. Ρίξτε το βάρος στα χέρια σας και αρχίστε να ζυμώνετε την περιοχή του ισχίου του παρτενέρ σας.

5. Wide Leg Forward Bend

Σταθείτε όρθιοι με τις πλάτες αντικριστά. Ανοίξτε τα πόδια λίγο παραπάνω από το άνοιγμα των ώμων, βεβαιωθείτε ότι τα πόδια σας είναι παράλληλα και τα δάχτυλα κοιτάνε προς τα εμπρός. Εισπνεύστε, σηκώστε ψηλά τα χέρια σας για να επιμηκύνετε την σπονδυλική σας στήλη και εκπνεύστε προς τα εμπρός με ίσια πλάτη. Πιάστε τα χέρια ή τους βραχίονες του παρτενέρ σας ανάμεσα από τα πόδια σας και αφήστε το βάρος σας να μετατοπιστεί προς τα πέλματά σας.

6. Double Plank Pose

Ο ένας από τους δύο έρχεται στη στάση της σανίδας. Έπειτα ο άλλος πιάνετε από τους αστραγάλους του παρτενέρ και τοποθετεί ένα ένα πόδι πάνω στους ώμους του.

Credits: Om & The City 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *