6 κινήσεις αυτοάμυνας που κάθε γυναίκα πρέπει να ξέρει!

By  |  0 Comments

Η αυτοάμυνα είναι μια μέθοδος που μπορεί να βοηθήσει τις γυναίκες να νιώθουν πιο ασφαλείς στην καθημερινότητα τους και να προστατευτούν σε περίπτωση που βρεθούν σε μια επικίνδυνη κατάσταση που θα πρέπει να υπερασπιστούν τον εαυτό τους.

Πρόκειται για χρηστικές τεχνικές που πηγάζουν από τις πολεμικές τέχνες.

Η Jarrett Arthur, ειδικός της Krav Maga σας προτείνει έξι βασικές κινήσεις αυτοάμυνας που θα πρέπει οπωσδήποτε να ξέρετε.

Αρχικά, μια σωστή στάση πάλης βοηθάει το σώμα σας να παράγει περισσότερη δύναμη, να παραμείνετε όρθιοι και να είστε καλύτερα προετοιμασμένοι να τρέξετε για βοήθεια μόλις σας παρουσιαστεί η ευκαιρία για απόδραση.

  1. Σταθείτε με τα πόδια σας ανοιχτά στο άνοιγμα των ώμων. Κάντε ένα βήμα προς τα εμπρός με το αριστερό σας πόδι (αριστερό πόδι εάν είστε δεξιόχειρες και αντίστροφα).
  2. Βεβαιωθείτε ότι τα δάχτυλα των ποδιών σας είναι στραμμένα προς τα εμπρός και τα πόδια είναι ίσα σε απόσταση μεταξύ τους, από τα δεξιά προς τα αριστερά και από εμπρός προς τα πίσω.
  3. Λυγίστε τα γόνατά σας και σηκώστε ελαφρώς την φτέρνα του πίσω ποδιού.
  4. Σταθεροποιήστε το πηγούνι σας, σηκώστε τους ώμους σας ελαφρώς και σηκώστε τα χέρια σας μπροστά στο πρόσωπό σας με τις παλάμες στραμμένες προς τα εμπρός με χειρονομία “stop”.

Ένα κτύπημα με ανοικτή παλάμη στη μύτη ή στο λαιμό του επιτιθέμενου είναι η ασφαλέστερη εναλλακτική λύση αντί να δώσετε γροθιά και είναι εξίσου αποτελεσματική.

  1. Από την στάση μάχης, εκτοξεύετε εκρηκτικά την παλάμη σας ευθεία μπροστά και μακριά από το πρόσωπό σας.
  2. Χρησιμοποιήστε την περιστροφή των ισχίων και των ώμων για να παράγετε δύναμη.
  3. Μόλις γίνει η επαφή, ξαναβάζετε αμέσως το χέρι σας κοντά στο πρόσωπό σας.

Γονατιά στη βουβωνική χώρα του επιτιθέμενου ή ακόμα και στο πρόσωπο, αν έχει σκύψει μπροστά.

  1. Από την όρθια στάσης πάλης, δώστε μία γονατιά με το πόδι που βρίσκεται στην πίσω θέση.
  2. Λύγιστε το πόδι σας τελείως έτσι ώστε η φτέρνα σας να είναι τοποθετημένη κοντά στο γλουτό σας, στη συνέχεια οδηγείστε το γόνατος προς τα πάνω και μέσα στην βουβωνική χώρα.
  3. Πιέστε του γοφούς μπροστά για να δημιουργήσετε ισχύ.

Χτύπημα με τον αγκώνα στο πρόσωπο ή το λαιμό.

  1. Διπλώστε τον αγκώνα σας όσο πιο σφιχτά γίνεται, ώστε ο αγκώνας σας είναι ένα μητερό σημείο.
  2. Περιστρέψτε τους γοφούς και τους ώμους κατά την αγκωνιά για να δημιουργήσετε μεγάλη ισχύ.

Ένα μπροστινό λάκτισμα στη βουβωνική χώρα μπορεί να είναι ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο αυτοάμυνας, λόγω της ευάλωτης περιοχής που στοχεύει.

  1. Η δύναμη για αυτό το λάκτισμα προέρχεται από το πίσω πόδι και την εκρηκτική κίνηση του ισχίου προς τα εμπρός καθώς καθώς εκτυλίσσεται το λάκτισμα.
  2. Ξεκινήστε οδηγώντας το γόνατό σας προς τα πάνω και στη συνέχεια ξεδιπλώστε το κάτω μέρος του ποδιού σας με μια γρήγορη κίνηση κτυπήματος.

Τελευταίο, αλλά εξίσου σημαντικό, είναι η γροθιά σφυρί στη μύτη, στο πηγούνι, στο μάγουλο, στην κλείδα ή ακόμα και στο λαιμό.

  1. Κάντε μια σφιχτή γροθιά (αφήνοντας τον αντίχειρά σας έξω από τα δάχτυλά σας, χωρίς να μπαίνει στη γροθιά).
  2. Φέρτε τη γροθιά σας στο κεφάλι σας και σηκώστε ελαφρώς τον αγκώνα σας προς τα πάνω.
  3. Με εκρηκτικότητα κατεβάστε την γροθιά σας προς τα κάτω, επιτρέποντας στον αγκώνα σας να περιστραφεί προς τα κάτω.
  4. Περιστρέψτε τους γοφούς και τους ώμους για να δημιουργήσετε ενέργεια. Αυτή η κίνηση είναι παρόμοια με τη ρίψη μιας μπάλας ή  σαν να καρφώνεται ένα καρφί  με ένα σφυρί.

Credits: SheKnows

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *