Menu & Search
6 ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

6 ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΞΕΚΙΝΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΑ!


Αυτά που κάνεις την Κυριακή έχουν μεγάλο αντίκτυπο στο πώς αισθάνεσαι την υπόλοιπη εβδομάδα, γι’ αυτό θα ήταν καλό να υιοθετήσεις ορισμένες συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να σου πηγαίνει καλά η εβδομάδα.

1. Προετοίμασε τα γεύματα σου

Ξόδεψε λίγο χρόνο την Κυριακή για να ετοιμάσεις μερικά ή και όλα τα γεύματα της εβδομάδας και βάλτα στο ψυγείο, έτσι ώστε κάθε πρωί να έχεις έτοιμο το μεσημεριανό σου. Όχι μόνο θα σου εξοικονομήσει χρόνο και θα σε απαλλάξει από το άγχος, αλλά και καθιστά πολύ πιο εύκολο να τρως υγιεινά.

2. Διάλεξε τα ρούχα που θα φοράς κάθε μία μέρα

Διάλεξε τα σύνολα της εβδομάδας από την Κυριακή. Έτσι, το πρωί δεν θα χρειάζεται να ψάχνεις τι να φορέσεις και θα χορτάσεις λίγα λεπτά περισσότερο ύπνο.

3. Τακτοποίησε τον χώρο σου

Μην υποτιμάς το πόσο καταπληκτικά μπορεί να σε κάνει να αισθάνεσαι το να ξυπνάς σε έναν καθαρό και τακτοποιημένο χώρο. Σύμφωνα με μελέτες όταν ο προσωπικός μας χώρος είναι τακτοποιημένος, τα επίπεδα άγχους μας μειώνονται.

4. Απόλαυσε ένα κυριακάτικο Self-Care

Πολλές φορές μέσα στην εβδομάδα δεν προλαβαίνεις να φροντίσεις τον εαυτό σου. Η Κυριακή είναι η κατάλληλη ημέρα για self-care πρακτικές,  όπως να κάνεις μανικιούρ, ένα ζεστό αφρόλουτρο, μάσκα ή καθαρισμό προσώπου, που θα σε βοηθήσουν να αντλήσεις όλη την ενέργεια που χρειάζεσαι για να αντιμετωπίσεις την εβδομάδα που έρχεται.

6. Προγραμμάτισε την εβδομάδα σου

Βρες ένα organizer για να οργανώνεις ευχάριστα τον χρόνο σου και να προγραμματίζεις τις υποχρεώσεις σου! Κάθε βράδυ πριν πας για ύπνο αφιέρωσε 10-20 λεπτά για να οργανώνεις το πρόγραμμα της επόμενης μέρας.

Featured Image: Roberto Nickson/Unsplash

0 Comments