6 τρόποι να κάψετε περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της μέρας

By  |  0 Comments

Αν ψάχνετε τρόπους να κάψετε επιπλέον θερμίδες κατά τη διάρκεια της μέρας σας, υπάρχουν πολλές ακόμα επιλογές εκτός από τις ασκήσεις στο γραφείο ή το ανεβοκατέβασμα στις σκάλες. Προσπαθήστε απλά να είστε δημιουργικές. Κάθε κίνηση μετράει. Βάλτε ειδοποιήσεις στο κινητό σας που θα σας υπενθυμίζουν πως ήρθε η ώρα να κινηθείτε λίγο παραπάνω…

Ιδρώστε το πρωί: Ξυπνήστε τον μεταβολισμό σας κάνοντας μερικά καθίσματα, burpees ή jumpig jacks αμέσως μόλις ξυπνήσετε και πριν φάτε πρωινό.

Κατεβάστε τη θερμοκρασία του air-condition: Όσο πιο δροσερή η ατμόσφαιρα, τόσο πιο πολύ δουλεύει ο οργανισμός σας για να διατηρήσει τη θερμοκρασία του καίγοντας έτσι περισσότερες θερμίδες.

Καθίστε στο πάτωμα: Όταν βλέπετε τηλεόραση καθίστε στο πάτωμα αντί γα τον καναπέ. έτσι θα καίτε περισσότερες θερμίδες κάθε φορά που θα σηκώνεστε όρθια.

Προσθέστε 5: Προσθέστε 5 επιπλέον λεπτά σε κάθε σας άσκηση π.χ. στο τρέξιμό σας.

Βάλτε ειδοποιήσεις στο κινητό σας: Προγραμματίστε το κινητό σας να χτυπάει κάθε 30 λεπτά και αφήστε το μακριά ώστε να χρειάζεται να σηκωθείτε και να πάτε μέχρι εκεί για να το κλείσετε.

Προσθέστε βάρος: Τόσο στην αεροβική σας όσο και στην καθημερινότητά σας. Όσο είστε στο σπίτι φορέστε στους αστραγάλους σας τα αντίστοιχα βαράκια που δένουν στα πόδια σας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *