6 τρόποι να κάψετε περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της μέρας

By  |  0 Comments

Αν ψάχνετε τρόπους να κάψετε επιπλέον θερμίδες κατά τη διάρκεια της μέρας σας, υπάρχουν πολλές ακόμα επιλογές εκτός από τις ασκήσεις στο γραφείο ή το ανεβοκατέβασμα στις σκάλες. Προσπαθήστε απλά να είστε δημιουργικές. Κάθε κίνηση μετράει. Βάλτε ειδοποιήσεις στο κινητό σας που θα σας υπενθυμίζουν πως ήρθε η ώρα να κινηθείτε λίγο παραπάνω…

Ιδρώστε το πρωί: Ξυπνήστε τον μεταβολισμό σας κάνοντας μερικά καθίσματα, burpees ή jumpig jacks αμέσως μόλις ξυπνήσετε και πριν φάτε πρωινό.

Κατεβάστε τη θερμοκρασία του air-condition: Όσο πιο δροσερή η ατμόσφαιρα, τόσο πιο πολύ δουλεύει ο οργανισμός σας για να διατηρήσει τη θερμοκρασία του καίγοντας έτσι περισσότερες θερμίδες.

Καθίστε στο πάτωμα: Όταν βλέπετε τηλεόραση καθίστε στο πάτωμα αντί γα τον καναπέ. έτσι θα καίτε περισσότερες θερμίδες κάθε φορά που θα σηκώνεστε όρθια.

Προσθέστε 5: Προσθέστε 5 επιπλέον λεπτά σε κάθε σας άσκηση π.χ. στο τρέξιμό σας.

Βάλτε ειδοποιήσεις στο κινητό σας: Προγραμματίστε το κινητό σας να χτυπάει κάθε 30 λεπτά και αφήστε το μακριά ώστε να χρειάζεται να σηκωθείτε και να πάτε μέχρι εκεί για να το κλείσετε.

Προσθέστε βάρος: Τόσο στην αεροβική σας όσο και στην καθημερινότητά σας. Όσο είστε στο σπίτι φορέστε στους αστραγάλους σας τα αντίστοιχα βαράκια που δένουν στα πόδια σας.

Νομικός, δημοσιογράφος, yogi και αθεράπευτα ονειροπόλα. Έχει πάρει δύο πτυχία έτσι, για να κάνει το κέφι της. Μήπως να πάει και για το τρίτο; Αγαπά τη γυμναστική, τη σάλσα, τα ταξίδια, τα βιβλία και το πράσινο τσάι. Στον ελεύθερό της χρόνο διαβάζει. Όταν δεν διαβάζει, γυμνάζεται κι όταν δεν γυμνάζεται… χορεύει. Βασικά, κυρίως χορεύει.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *