Menu & Search
6 χρυσοί κανόνες διατροφής που πρέπει να ακολουθήσετε

6 χρυσοί κανόνες διατροφής που πρέπει να ακολουθήσετε

Το να προσέχουμε την υγεία μας και τη σιλουέτα μας δεν βασίζεται μόνο στη γυμναστική. Πολύ μεγάλο ρόλο παίζει φυσικά και  η σωστή διατροφή καθώς και κάποιοι κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε ώστε να πετύχουμε το στόχο μας.

Υπάρχουν κάποια βασικά πράγματα που είναι καλό να τηρούμε έτσι ώστε όχι μόνο να προσέχουμε το σώμα μας αλλά και την υγεία μας γενικότερα. Η άσκηση με τη σωστή διατροφή κάνουν θαύματα όπως είναι γνωστό. Κάποιοι σημαντικοί κανόνες που είναι καλό να ακολουθούμε καθημερινά είναι οι εξής:

  1. Οι υδατάνθρακες δεν είναι κακοί. Μάλιστα είναι απαραίτητο να καταναλώνουμε μια μεγάλη ποσότητα και κυρίως ρύζι, βρώμη και σίκαλη. Καλό θα ήταν να αποφεύγουμε τα μακαρόνια, το άσπρο ψωμί, τα τηγανιτά και τα αναψυκτικά.
  2. Κατανάλωση πρωτείνης μετά την άσκηση. Η πρωτείνη βοηθά τους μύες να επανέλθουν μετά την άθληση, ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και είναι απαραίτητη για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού.
  3. Τα καλά λίπη είναι πολύ σημαντικά καθώς βοηθούν τον εγκέφαλο και τις λειτουργίες των διαφόρων οργάνων.
  4. Η κατανάλωση αμινοξέων είναι βασική καθώς το σώμα μας δεν τα παράγει οπότε πρέπει να τα προσλαμβάνουμε από τις τροφές.
  5. Οι βιταμίνες και τα μέταλλα χτίζουν μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή. Τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά είναι πλούσια σε αυτά και πρέπει να τρώμε όσο πιο συχνά μπορούμε.
  6. Πίνουμε πολύ νερό και μάλιστα καλά φιλτραρισμένο. Συγκεκριμένα 2.5 λίτρα νερό την ημέρα είναι απαραίτητα για την ορθή λειτουργία του οργανισμού μας.

0 Comments