Menu & Search
6 TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΙΟ ΥΓΙΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ

6 TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΙΟ ΥΓΙΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ

δωσε στο ΣΠΙΤΙ σου θετικη ενεργεια!

Mε την καθημερινότητα να είναι γεμάτη προκλήσεις, ένα πράγμα που δεν χρειάζεσαι σίγουρα είναι να επιστρέφεις σπίτι σε ένα περιβάλλον που σου προκαλεί άγχος και νευρικότητα.


Παρακάτω σου έχουμε έξι τρόπους για να κάνεις το σπίτι σου πιο υγιή, με πιο θετική ενέργεια!

1Άφησε τα παπούτσια σου στην είσοδο. Απόκτησε την καλή συνήθεια να βγάζεις τα παπούτσια σου όταν μπαίνεις στο σπίτι γιατί μεταφέρουν πολλά μικρόβια, έτσι θα διατηρήσεις τον χώρο σου καθαρό και υγιή.

Photo: homedit.com

2Ξεκαθάρισε την ακαταστασία. Η ακαταστασία διαταράσσει την αίσθηση ευεξίας και σου προκαλεί άγχος. Αφαίρεσε οτιδήποτε δεν χρειάζεσαι και διατήρησε τον χώρο σου καθαρό, χωρίς περιττά πράγματα.

3Μετέτρεψε την κρεβατοκάμαρα σε ιερό χώρο.Το υπνοδωμάτιο είναι ο χώρος που ηρεμείς και ξεκουράζεσαι για αυτό φρόντισε να το μετατρέψεις σε ένα άνετο και χαλαρωτικό χώρο.

Photo: urbanoutfitters.com

4Απενεργοποίησε την τηλεόραση, τον υπολογιστή και το κινητό τηλέφωνο τουλάχιστον μία ώρα πριν τον ύπνο. Τέλος μην ξεχνάς πως κρεβάτι, στρώμα και μαξιλάρι παίζουν σημαντικό ρόλο στην ποιότητα του ύπνου.

5Άνοιξε τα παράθυρα. Άνοιξε τα παράθυρα και άφησε τον καθαρό αέρα να μπει στο σπίτι ακόμα και όταν κάνει παγωνιά. Ο αέρας ανανεώνεται και έτσι απομακρύνονται σκόνη και μικρόβια που μπορεί να απειλήσουν τον οργανισμό μας.

6Διακόσμησε με φυτά εσωτερικού χώρου. Εκτός του ότι ομορφαίνουν τον χώρο, τα φυτά ανανεώνουν τον αέρα με φυσικό τρόπο. Επιπλέον έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι μειώνουν το άγχος, ενώ αν χρησιμοποιήσετε κακτοειδή φυτά έχετε ταυτόχρονα φυσικά φίλτρα προστασίας από τις ακτινοβολίες των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των ηλεκτρικών συσκευών!

Photo: architecturaldigest.com

7Μερικά κεριά, λίγη απαλή μουσική και αιθέρια έλαια με όμορφα αρώματα θα ξυπνήσουν τις αισθήσεις σου και θα δημιουργήσουν το τέλειο σκηνικό χαλάρωσης. 

Featured Image: hgtv.ca

0 Comments