Menu & Search
7 τρόποι να αντιμετωπίσετε τις λιγούρες

7 τρόποι να αντιμετωπίσετε τις λιγούρες

Οι λιγούρες αν και δεν μπορούν πάντα να προβλεφθούν ή να προληφθούν, δεν πρέπει να μας αφήνουν την αίσθηση ότι δεν μπορούμε να τις καταπολεμήσουμε. Στην πραγματικότητα, συχνά, οι λιγούρες έχουν ένα βαθύτερο νόημα από αυτό που μπορεί να υποπτεύεστε. Διαβάστε παρακάτω εφτά τρόπους για να αντιμετωπίσετε τις λιγούρες και να ανακτήσετε τον ελέγχο.

Ένυδατωθείτε.

Πίνετε νερό όλη την ημέρα. Κρατώντας τον εαυτό σας ενυδατωμένο μπορείτε να κατευνάσετε τις λιγούρες σας.

Μην παραλείπετε γεύματα.

Εάν συνέχεια παραλείπετε γεύματα, δεν τρώτε αρκετά και περιορίζετε σημαντικά την πρόσληψη θερμίδων, τότε καταδικάζετε τον εαυτό σας να έχει σοβαρές λιγούρες. Πιο συγκεκριμένα, οι άνθρωποι που παραλείπουν το πρωινό και το μεσημεριανό γεύμα, έχουν συχνά ανθυγιεινές λιγούρες το απόγευμα και το βράδυ. Αντ΄αυτού, τρώτε τακτικά κατά τη διάρκεια της ημέρας (όταν είστε σωματικά πεινασμένοι) και γεμίστε τον εαυτό σας με θρεπτικά συστατικά.

Καταναλώνετε μη επεξεργασμένα τρόφιμα.

Οι τροφές που έχουν υποστεί επεξεργασία και δεν σας χορταίνουν και σας προκαλούν λιγούρες. Ακόμα κι αν έχετε φάει ένα πλήρες γεύμα, ο εγκέφαλός σας θα εξακολουθεί να στέλνει τα σήματα της πείνας, επειδή το σώμα σας δεν έχει λάβει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να λειτουργήσει σωστά. Τρώγοντας  μη επεξεργασμένα, φυσικά τρόφιμα σας βοηθά να νιώθετε χορτάτη και να μειώσετε τις λιγούρες.

Τρώτε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και καλά λιπαρά.

Ο περιορισμός των φυτικών ινών, των πρωτεϊνών και των υγιεινών λιπαρών μπορεί να σας προκαλέσει λιγούρες. Φροντίστε να τρώτε αρκετές φυτικές ίνες και πρωτεΐνες σε κάθε γεύμα και συμπεριλάβετε τα υγιή λίπη στη διατροφή σας, όπως αβοκάντο, ελιές, σπόρους, ξηρούς καρπούς, λάδι καρύδας, ελαιόλαδο και σολομό.

Αποφύγετε τη ζάχαρη.

Τα γλυκά, οι καραμέλες, τα μπισκότα και άλλες λιχουδιές μπορεί να προκαλέσουν ακόμα περισσότερη επιθυμία για ζάχαρη. Ακόμη και φαινομενικά «υγιείς» επεξεργασμένες τροφές περιέχουν συχνά κρυφές πηγές ζάχαρης. Διαβάστε τις ετικέτες και προσπαθήστε να αποφύγετε τη ζάχαρη από την αρχή για να βοηθήσετε στην πρόληψη των μετέπειτα λιγούρων.

Σκεφτείτε τι μπορεί να κρύβεται πίσω από τις λιγούρες σας.

Εάν δεν είστε σωματικά πεινασμένοι, αλλά έχετε έντονη επιθυμία για φαγητό, σκεφτείτε τι άλλο θα μπορούσε να προκαλεί τις λιγούρες σας. Είστε στρεσαρισμένη, βαριέστε ή νιώθετε μοναξιά; Ο εντοπισμός και η αντιμετώπιση του πραγματικού λόγου πίσω από τις λιγούρες θα σας βοηθήσει να μειώσει την ίδια τη λαχτάρα για φαγητό.

Να είστε καλή με τον εαυτό σας.

Να θυμάστε ότι το φαγητό που τρώτε δεν καθορίζει το ποιοι είστε. Εάν πιάνετε τον εαυτό σας να θέλει να φάει ντόνατ αντί για αμυγδάλα, μην τιμωρείτε τον εαυτό σας. Την επόμενη φορά, προσπαθήστε να δείξετε την αγάπη σας στο σώμα σας με υγιή, μη επεξεργασμένα τρόφιμα που θα το θρέψουν πραγματικά.

0 Comments