7 super ασκήσεις για να κάψετε λίπος!

By  |  0 Comments

Εφτά σούπερ αποτελεσματικές αερόβιες ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να κάψετε λίπος αλλά και να τονώσετε το σώμα σας. Δεν χρειάζονται εξοπλισμό και μπορείτε να τις κάνετε οπουδήποτε!

1. Jumping Jacks: Από θέση προσοχής τα πόδια έρχονται με αναπήδηση σε διάσταση, ταυτόχρονα σηκώνετε τα χέρια και τα ανοίγετε στα πλάγια μέχρι να φτάσουν πάνω απ’το κεφάλι και ξανά με αναπήδηση στη θέση προσοχής. Οι φτέρνες πατάνε στο έδαφος.

2. High Knees: Κάντε επιτόπιο τρεξιματάκι εναλλάσσοντας γρήγορα τα γόνατα προς το στήθος σας.

3. Heel back (φτέρνες): Από θέση διάστασης λυγίζετε εναλλάξ τα γόνατα ώστε η φτέρνα του ενός ποδιού να ακουμπήσει πίσω στο γλουτό.

4. Burpees: Ξεκινάτε σε θέση squat με τα χέρια σας μπροστά στο πάτωμα, ελαφρώς πιο ανοικτά από το άνοιγμα των ώμων. Κλοτσήστε τα πόδια σας προς τα πίσω, κρατώντας το πάνω μέρος του σώματος σταθερό σε θέση κάμψης. Προσγειωθείτε στις μύτες των ποδιών σας με το σώμα σας σε ευθεία θέση, και επιστρέψτε αμέσως τα πόδια σας στην αρχική θέση squat. Από αυτή τη θέση κάντε άλμα όσο το δυνατόν ψηλότερα στον αέρα, και επιστρέψτε πάλι στη θέση squat.

5. Standing hip abductions (απαγωγές από όρθια θέση): Ανοίξτε τα πόδια σε διάσταση και σηκώστε τα πόδια εναλλάξ στο πλάι μετακινώντας το βάρος στο αντίθετο πόδι κάθε φορά.

6. Mountain Climbers: Από θέση κάμψης φέρνετε εναλλάξ τα γόνατα προς στο στήθος εναλλάσσοντας τα γρήγορα.

7. Squat Jumps: Ξεκινάτε όρθιοι με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων και κατεβάζετε τους γλουτούς σε βαθύ κάθισμα. Πηδάτε ψηλά τεντώνοντας τους γοφούς και τον κορμό. Προσγειωθείτε απαλά σε βαθύ κάθισμα. Προσέξτε στην προσγείωση να ακουμπάνε πρώτα οι μύτες των ποδιών, έτσι ώστε να έχετε ομαλότερη χωρίς κραδασμούς προσγείωση.

Διαβάστε ακόμα στο Oolala:

Γιατί το twerking είναι το απόλυτο full body workout

6 κινήσεις αυτοάμυνας που κάθε γυναίκα πρέπει να ξέρει!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *