Menu & Search
7 tricks για αποτελεσματική διαχείριση του εργασιακού χρόνου

7 tricks για αποτελεσματική διαχείριση του εργασιακού χρόνου

Σύμφωνα με μία έρευνα, το 95% των εργαζομένων είναι αφηρημένοι κατά τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας.

Η απόσπαση της προσοχής σπαταλάει το χρόνο σας και πλήττει σοβαρά την παραγωγικότητά σας.

Διαβάστε παρακάτω απλά κόλπα για να διαχειριστείτε το χρόνο σας στη δουλειά.

  • Σταματήστε να δουλεύετε σε περισσότερα από ένα projects την ίδια στιγμή και συγκεντρωθείτε σε ένα πράγμα τη φορά.
  • Ο χρόνος είναι χρήμα, για αυτό κάντε κάθε λεπτό να μετράει. Μην ξοδεύετε το χρόνο σας χαζεύοντας στα social media.
  • Φτιάξτε μια λίστα με τα projects που πρέπει να κάνετε και κάντε πρώτα αυτά που απαιτούν λιγότερο χρόνο.
  • Ορίστε μια ρουτίνα εργασίας και ακολουθήστε τη, όσο είναι δυνατόν. Για παράδειγμα, ξυπνήστε στις έξι, πιείτε ένα φλιτζάνι καφέ, φτιάξτε πρωινό, οργανώστε την ημέρα σας, κατατάξτε τις εργασίες σας κατά σειρά προτεραιότητας και καθορίστε χρόνους για διαλείμματα.
  • Μάθετε να λέτε όχι ειδικά σε όσα σας ζητάνε να κάνετε τελευταία στιγμή.
  • Θέστε ρεαλιστικές προθεσμίες και μείνετε κολλημένοι σε αυτές.
  • Κάντε συχνά μικρά διαλείμματα.

Διαβάστε ακόμα στο Oolala

Πώς να κάνετε οικονομία χωρίς να σκοτώσετε την κοινωνική σας ζωή;

10 πράγματα που οι επιτυχημένοι άνθρωποι δεν σταματούν να κάνουν ποτέ

0 Comments