8 στάσεις της γιόγκα που ανοίγουν την καρδιά

By  |  0 Comments

Μια ανοιχτή καρδιά οδηγεί σε νέες εμπειρίες, νέες σχέσεις, νέα συναισθήματα και τελικά μια πιο ευτυχισμένη ζωή!

Το να αποκτήσουμε μία ανοιχτή καρδιά είναι κάτι που το εξασκούμε νοερά, ωστόσο μπορούμε επίσης να το εξασκήσουμε σωματικά μέσω της γιόγκα με στάσεις που ανοίγουν το κέντρο της καρδιάς.

Το τέντωμα των μυών του στήθους και των ώμων σας ωθεί να απελευθερώσετε συναισθήματα, δίνοντας στο μυαλό και στο σώμα σας την ευκαιρία να συνδεθούν.

Αρχίστε και τελειώστε τη συνεδρία σας με λίγα λεπτά διαλογισμό.

1. Wild Thing (Camatkarasana)

Ξεκινήστε από την στάση του κάτω σκύλου. Γυρίστε το σώμα σας στο πλάι πατώντας το αριστερό πόδι πίσω σας. Μακρύνεται το χέρι σας πάνω από το αυτί και στρέψτε το στήθος σας προς το ταβάνι.

2. Puppy Dog (Uttana Shishosana)

Από τετραποδική θέση τοποθετήστε τους βραχίονες στο πάτωμα και ελάτε στη στάση του παιδιού με την λεκάνη σε έκταση. Πιέστε δυνατά με τα χέρια και κρατήστε τον κόκκυγα στον αέρα.

3. Upward Facing Dog Pose (Urdhva Mukha Svanasana) 

Από πρηνή θέση τοποθετήστε τις παλάμες σας δίπλα στο στήθος σας. Πιέστε και τεντώστε τα χέρια σας, σηκώστε τα γόνατα από το πάτωμα ρίχνοντας όλο το βάρος σας στα κουντεπιέ σας.

4. Camel Pose (Ustrasana)

Ξεκινήστε από γονατιστή θέση, με τα πόδια σας κάθετα στο χαλί. Ελάτε πίσω αργά-αργά προσπαθώντας με τα χέρια σας να πιάσετε τις φτέρνες και ακουμπήστε τις παλάμες στα πέλματα. Αφήστε το κεφάλι σας να πέσει προς τα πίσω το κεφάλι σας να πέσει προς τα πίσω, ενώ πιέζετε το στήθος σας προς τα έξω. Μείνετε για δέκα αναπνοές.

5. Bow Pose (Dhanurasana)

Ξεκινήστε ξαπλώνοντας μπρούμυτα πάνω στο στομάχι σας. Λυγίστε τα γόνατα σας και πιάστε τα με τα χέρια σας από τους αστραγάλους. Κρατήστε το στήθος σας ανοιχτό, ενώ κάνετε τη σπονδυλική σας στήλη κοίλη.

6. Lord of the Dance Pose (Natarajasana)

Σταθείτε στη στάση του Βουνού. Σηκώστε το δεξί πόδι από το πάτωμα, λυγίστε το γόνατο προς τα πίσω και πιάστε το πέλμα σας από την μέσα πλευρά. Σπρώξτε το πόδι σας μακριά από το σώμα σας και χαμηλώστε μέχρι η πλάτη σας να σχηματίζει ένα τόξο και να ανοίξει το στήθος σας.

7. Fish Pose (Matsyasana)

Ξαπλώστε στο πάτωμα με τα δύο πόδια τεντωμένα. Τοποθετήστε τα χέρια πίσω από την πλάτη, με τις παλάμες κάτω από τους γλουτούς. Ακουμπήστε τη κορυφή του κεφαλιού στο πάτωμα ανοίγοντας τους αγκώνες.

8. Reclining Bound Angle Pose (Supta Baddha Konasana)

Από ύπτια θέση λυγίστε τα γόνατα με τα πέλματα να ακουμπάνε στο πάτωμα. Ανοίξτε τα γόνατα στο πλάι με το ένα πέλμα να ακουμπάει το άλλο στην στάση της πεταλούδας. Κλείστε τα μάτια σας και χαλαρώστε.

Photos: Instagram/@claire_grieve

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *