8 souperfoods που μπορείτε να προσθέσετε στο smoothie σας

By  |  0 Comments

Οχτώ υπερτροφές που μπορείτε να προσθέσετε στα smoothies σας και να τα κάνετε ακόμα πιο υγιεινά!

 

ΣΠΙΡΟΥΛΙΝΑ

Δύο κουταλιές της σούπας θα σας δώσουν περίπου 8 γραμμάρια πρωτεΐνη που αφομοιώνεται και απορροφάται εύκολα.

ΣΠΟΡΟΙ ΚΑΝΝΑΒΗΣ

Δύο κουταλιές της σούπας σπόροι κάνναβης περιέχουν περίπου 10 γραμμάρια πρωτεΐνης μαζί με υγιεινά λίπη (κυρίως ωμέγα-3 λιπαρά οξέα), φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε. Όταν αναμιγνύονται προσθέτουν μια ελαφρώς κρεμώδη υφή χωρίς να αλλοιώνεται η γεύση πάρα πολύ και μια ήπια γεύση καρυδιού.

ΚΑΝΕΛΑ

Η κανέλα είναι σταθεροποιητής σακχάρου αίματος. Έχει θετική επίδραση στη καύση λίπους και ιδιαίτερα στην περιοχή της κοιλιάς. Δοκιμάστε να προσθέσετε αρκετή κανέλα σε οποιοδήποτε smoothie ειδικά σε όσα έχουν πολλούς υδατάνθρακες.

ΣΠΟΡΟΙ CHIA & ΣΠΟΡΟΙ ΛΙΝΑΡΙΟΥ

Δύο κουταλιές της σούπας θα σας δώσουν περίπου 5 γραμμάρια πρωτεΐνης, φυτικές ίνες και υγιή λίπη (ωμέγα-3 λιπαρά οξέα ). Σκεφτείτε τους σπόρους chia και λιναριού ως μια εσωτερική «σκούπα» που βοηθά την ενίσχυση και διατήρηση της υγείας του πεπτικού συστήματος.

ΚΟΥΡΚΟΥΜΑΣ

Ο κουρκουμάς έχει αντιφλεγμονώδη και αντικαρκινική δράση. Βοηθάει στην καταπολέμηση όλου του εύρους των φλεγμονών που όλοι έχουμε μέσα μας. Δοκιμάστε να προσθέσετε ¼ κουταλάκι του γλυκού κουρκουμά στα smoothie σας και αυξήστε σταδιακά σε περίπου ½ κουταλάκι του γλυκού-όσο περισσότερο το βάζετε στα smoothies σας, τόσο περισσότερο θα γευτείτε την ισχυρή και τολμηρή του γεύση.

ΚΑΡΥΔΑ

Το νερό καρύδας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσετε υγρό σε κάθε smoothie, περιέχει φυσικά σάκχαρα έτσι θα γλυκάνει κάπως το smoothie με μικρές ποσότητες ηλεκτρολυτών. Το γάλα καρύδας προσθέτει μια κρεμώδη υφή χωρίς να αλλοιώνει τη γεύση πάρα πολύ και δίνει επίσης στο smoothie μία υγιή ώθηση με κορεσμένα λίπη.

ΠΙΠΕΡΙ ΚΑΓΙΕΝ

Προσθέστε λίγο πιπέρι καγιέν σε κάθε smoothie είτε πρόκειται για ένα πράσινο smoothie ή ένα smoothie με βάση τη σοκολάτα, μπορεί να σας βοηθήσει να ζεσταθείτε εσωτερικά και θα αυξήσει ελαφρώς το μεταβολισμό σας.

ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ

Τα φαρμακευτικά μανιτάρια ταιριάζουν καλύτερα με smoothies που έχουν ως βασικό συστατικό τη σοκολάτα. Περιέχουν  θρεπτικά συστατικά που βοηθούν στην καταπολέμηση των φλεγμονών και παρέχουν καταπληκτικά αντιοξειδωτικά που κρατούν τα κύτταρα σας χαρούμενα (ειδικά κατά τη διάρκεια της χειμερινής σεζόν ). Ξεκινήστε χρησιμοποιώντας περίπου  ¼ κουταλάκι του γλυκού την ημέρα και σταδιακά αυξήστε.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *