Menu & Search
8 superfoods που βοηθάνε στον ύπνο

8 superfoods που βοηθάνε στον ύπνο

Οχτώ υπερτροφές με  θρεπτικά συστατικά που παίζουν βασικό ρόλο στην έλευση του ύπνου, όπως το ασβέστιο, το μαγνήσιο, το κάλιο, οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β και η τρυπτοφάνη!

1. Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε κάλιο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που βοηθούν το νευρικό μας σύστημα να χαλαρώσει και να μπει σε mood ύπνου.

2. Μπανάνες

Οι μπανάνες, όπως τα αμύγδαλα, είναι γεμάτες με βιταμίνες του συμπλέγματος Β και κάλιο, που τις καθιστά μία από τις καλύτερες τροφές που βοηθούν στον ύπνο.

3. Καστανό ρύζι

Το καφέ ρύζι περιέχει GABA (γ-αμινοβουτυρικό οξύ), ένα αμινοξύ που δρα ως νευροδιαβιβαστής στο νευρικό σύστημα και λειτουργεί ως ένα φυσικό ηρεμιστικό.

4. Κεράσια

Τα κεράσια επιτρέπουν στον οργανισμό να απελευθερώσει μελατονίνη, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε και να ξυπνήσετε ξεκούραστη το πρωί.

5. Ρεβίθια

Διαθέτουν βιταμίνη Β6, η οποία είναι απαραίτητη για την παραγωγή μελατονίνης. Τα ρεβίθια θα βοηθήσουν το σώμα σας και το νευρικό σύστημα σας να χαλαρώσει όταν έρθει η ώρα για ύπνο.

6. Κέιλ

Η ανεπάρκεια μαγνησίου μπορεί να προκαλέσει αϋπνία… Το πράσινο, φυλλώδες λαχανικό με ιδιαίτερη γεύση είναι πλούσιο σε μαγνήσιο και σε  θρεπτικά συστατικά που είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα για τον ανθρώπινο οργανισμό .

7. Βρώμη

Οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν πως η βρώμη είναι πρωινό φαγητό αλλά περιέχει επίσης μελατονίνη (την ορμόνη του ύπνου).

8. Καρύδια

Τα καρύδια είναι μια καλή πηγή τρυπτοφάνης. Στον εγκέφαλο η τρυπτοφάνη μετατρέπεται σε σεροτονίνη και στη συνέχεια σε μελατονίνη, η οποία προκαλεί τον ύπνο.

0 Comments