H Στεφανία Κούτση σας δείχνει ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά

By  |  0 Comments

Η Fitness Professional, Στεφανία Κούτση, σας δείχνει τις καλύτερες και πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά!

s

Κολάν Wooks Electric Blue – Turquoise leggings / Beyond Fitness collection

h_stefania_koutsi_sas_deixnei_tis_pio_apotelesmatikes_askhseis_gia_epipedh_koilia_oolala

Από ύπτια θέση ανοίξτε τα γόνατά στο πλάι και ενώστε τα πέλματά σας. Τεντώστε τα χέρια πάνω από το κεφάλι με ενωμένες τις παλάμες σας. Πάρτε μία εισπνοή και με την εκπνοή ανασηκώστε ταυτόχρονα τον κορμό και τα πόδια σας ψηλά φέρνοντας τα χέρια σας ανάμεσα στα πόδια σας. Επανέλθετε στην αρχική στάση. Κάντε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

h_stefania_koutsi_sas_deixnei_tis_pio_apotelesmatikes_askhseis_gia_epipedh_koilia_oolala_1

Από ύπτια θέση, βάλτε τα χέρια σας πίσω από τα αυτιά και τεντώστε τα πόδια σας μπροστά ανοικτά στο άνοιγμα των ώμων σας. Ανασηκώστε τις ωμοπλάτες σας από το έδαφος και επανέλθετε στην αρχική θέση για να ολοκληρώσετε μία επανάληψη. Κάντε 3 σετ των 20 επαναλήψεων.

h_stefania_koutsi_sas_deixnei_tis_pio_apotelesmatikes_askhseis_gia_epipedh_koilia_oolala_2
Πάλι από ύπτια θέση λυγίστε τα γόνατα ψηλά σε γωνία 90 μοιρών. Βάλτε τα χέρια σας πίσω από τα αυτιά και ανασηκώστε τις ωμοπλάτες σας από το πάτωμα. Τεντώστε το αριστερό σας πόδι μακριά καθώς στρίβετε τον κορμό σας προς τα δεξιά λυγίζοντας ταυτόχρονα το δεξί σας πόδι και φέρτε το αντίθετο αγκώνα να ακουμπήσει στο γόνατο. Η μέση ακουμπά σταθερά, χωρίς να ξεκολλάει, στο πάτωμα. Κάντε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

h_stefania_koutsi_sas_deixnei_tis_pio_apotelesmatikes_askhseis_gia_epipedh_koilia_oolala_

Ελάτε σε θέση σανίδα ακουμπώντας τους αγκώνες κάτω από τους ώμους και τις παλάμες να ακουμπάνε στο έδαφος. Τεντώστε τα πόδα σας πίσω φέρνοντας τον κορμό σας σε μία ευθεία. Ρουφήξτε τον αφαλό προς τα μέσα και σηκώστε την λεκάνη σας ψηλά. Επανέλθετε στην αρχική θέση. Κάντε 3 σετ των 20 επαναλήψεων.

h_stefania_koutsi_sas_deixnei_tis_pio_apotelesmatikes_askhseis_gia_epipedh_koilia_oolala_5

Ξαπλώστε σε πρηνή θέση και τεντώστε τα χέρια σας μπροστά. Σηκώστε ταυτόχρονα τον κορμό και τα πόδια ψηλά. Επανέλθετε στην αρχική θέση. Κάντε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

Stefania_Koutsi_Wooks_Electric_Blue_Turquoise_leggings_Beyond_Fitness_collection_oolala

Κολάν Wooks Electric Blue – Turquoise leggings / Beyond Fitness collection

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *