Latte κουρκουμά: Η πρωτότυπη εναλλακτική του καφέ

By  |  0 Comments

Κουρκουμάς. Το μπαχαρικό με το έντονο κίτρινο χρώμα που τα τελευταία χρόνια έχει κάνει την επανεμφάνισή του δυναμικά στις κουζίνες όλου του κόσμου και όχι άδικα. Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, με αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και αντικαρκινική δράση είναι λογικό να θέλουμε να τον προσθέσουμε σε όλα τα φαγητά. Ακόμα βοηθάει στην πέψη, τους ρευματικούς πόνους, τους πόνους περιόδου, ενισχύει το ανοσοποιητικό, ενώ έρευνες δείχνουν πως δρα και κατά του Αλτσχάιμερ.

Εκτός όπως από τη χρήση του ως μπαχαρικό στο φαγητό, ο κουρκουμάς αναδεικνύεται και μια πολύ καλή επιλογή για τη δημιουργία ενός διαφορετικού και πρωτότυπου latte. Πείτε λοιπόν αντίο στον καφέ και ελάτε να φτιάξουμε μαζί έναν ωραίο latte κουρκουμά.

Συστατικά:

  • 1 φλιτζάνι γάλα αγελαδινό ή κατσικίσιο ή γάλα αμυγδάλου
  • 2 κ.γλ. πάστα κουρκουμά (για να φτιάξετε την πάστα: 2 μέρη κουρκουμά σε σκόνη και 1 βρασμένο νερό. Ανακατεύετε και διατηρείτε στο ψυγείο. Αντέχει έως και 5 μέρες.)
  • 1 κ.γλ. κανέλα
  • 1 κ.γλ. τζίντζερ σε σκόνη
  • 1 κ.σ. λάδι καρύδας
  • Μέλι ή σιρόπι αγαύης
  • Λίγο μαύρο πιπέρι

Οδηγίες:

Ζεσταίνετε το γάλα σε ένα μπρίκι χωρίς να βράσει. Προσθέτετε τον κουρκουμά, το τζίντζερ και την κανέλα. Στη συνέχεια ρίχνετε αργά το λάδι καρύδας και ανακατεύετε μέχρι να λιώσει. Αν θέλετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μίξερ χειρός για έξτρα αφρό. Προσθέτετε μέλι ή σιρόπι αγαύης για τη γεύση, καθώς και μαύρο πιπέρι αν προτιμάτε τις πιο πικάντικες γεύσεις. Πασπαλίζετε με κανέλα. Έτοιμο! Καλή απόλαυση!

Νομικός, δημοσιογράφος, yogi και αθεράπευτα ονειροπόλα. Έχει πάρει δύο πτυχία έτσι, για να κάνει το κέφι της. Μήπως να πάει και για το τρίτο; Αγαπά τη γυμναστική, τη σάλσα, τα ταξίδια, τα βιβλία και το πράσινο τσάι. Στον ελεύθερό της χρόνο διαβάζει. Όταν δεν διαβάζει, γυμνάζεται κι όταν δεν γυμνάζεται… χορεύει. Βασικά, κυρίως χορεύει.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *