Menu & Search
Mία στάση yoga που δυναμώνει τα πόδια και βελτιώνει την ισορροπία

Mία στάση yoga που δυναμώνει τα πόδια και βελτιώνει την ισορροπία

Ο Patrick Beach σας παρουσιάζει μία στάση yoga που δυναμώνει τα πόδια, τεντώνει το κάτω μέρος της πλάτη σας και βελτιώνει την αίσθηση ισορροπίας.

MARB4-16-TL-patrick-beach-revolved-lunge

Η πλάγια διάταση σχηματίζοντας γωνία είναι μια απλή στάση γιόγκα που ο καθένας μπορεί να μάθει μετά από κάποια προθέρμανση και λίγη πρακτική.

cq5dam.web.1920.1280 (1)

ΒΗΜΑ ΠΡΩΤΟ 

Ξεκινήστε από την στάση της καρέκλας. Πιέστε τις παλάμες σας μαζί μπροστά από την καρδιά σας. Πάρτε μερικές βαθιές ανάσες.

Σε μια εκπνοή, περιστρέψτε τους αγκώνες σας προς την αριστερή πλευρά. Στη συνέχεια γαντζώστε τον αγκώνα από την έξω πλευρά του αντίθετου ποδιού.

cq5dam.web.1920.1280 (2)

ΒΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ

Ρίξτε όλο σας το βάρος στο αριστερό πόδι και αρχίστε να σηκώνεται το αντίθετο πόδι από το έδαφος.

Ξεκινήστε με την άρση της φτέρνας του ποδιού για να βρείτε την ισορροπία σας. Στη συνέχεια, επεκτείνετε το δεξί πόδι πίσω για όσο περισσότερο μπορείτε χωρίς να αφήσετε το πόδι να αγγίξει το έδαφος – βρείτε την ισορροπία σας. Μείνετε για λίγες βαθιές αναπνοές.

cq5dam.web.1920.1280 (3)

ΒΗΜΑ ΤΡΙΤΟ

Καθώς ακουμπάτε το πόδι σας στο πάτωμα (μόνο με τα δάχτυλα να αγγίζουν το έδαφος), ανοίξτε τα χέρια σας, τεντώστε αριστερό χέρι ψηλά και περιστρέψτε τον κορμό σας όσο περισσότερο μπορείτε.

Προσπαθήστε να ακουμπάει η παλάμη σας στο έδαφος και κρατήστε το αντίθετο ισχίο όσο πιο ψηλά μπορείτε.

Προσπαθήστε να ολοκληρώσετε την άσκηση (και τα τρία βήματα) σε 15 έως 20 δευτερόλεπτα.

Κάντε το ίδιο και από την  άλλη πλευρά  και επαναλάβετε από την αρχή αν θέλετε.

Credits & source: H&M LIFE

0 Comments