Pink Power Smoothie, πλούσιο σε λυκοπένιο!

By  |  0 Comments

Αυτό το ροζ smoothie αποτελεί την καλύτερη επιλογή για να ξεκινήσετε τη μέρα σας γεμάτες ενέργεια ή να δώσετε ένα boost στον οργανισμό σας το απόγευμα. Πλούσιο σε λυκοπένιο, κάλιο, φυτικές ίνες και βιταμίνη C το γλυκό αυτό ρόφημα θα σας καταπλήξει.

Συστατικά:
1 1/2 φλιτζάνια φρέσκο ροζ γκρέιπφρουτ χωρίς τη φλούδα
1 1/2 φλιτζάνια καρπούζι σε κύβους, που εχετε προηγουμένως ψύξει ή καταψύξει
1 μπανάνα που έχετε καταψύξει
1/4 φλιτζανιού νερό καρύδας (ή αν βρείτε χυμό guava)
1 κ.σ. μέλι ή σιρόπι αγαύης
1 κ.σ. σπόροι κολοκύθας
Για πιο πικάντικη γεύση αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε πιπέρι καγιέν ή τριμμένο τζίντζερ

Οδηγίες:
Βάλτε στο μίξερ το γκρέιπφρουτ, το νερό καρύδας, το μέλι ή σιρόπι αγαύης και το καρπούζι. Χτυπήστε μέχρι να ομογενοποιηθεί πλήρως το μείγμα. Προσθέστε την κατεψυγμένη μπανάνα και χτυπήστε μέχρι να αφρατέψει. Ρίξτε στο ποτήρι και γαρνίρετε με τους σπόρους κολοκύθας.

Μερίδες: 2
Διατροφικά στοιχεία ανά μερίδα:
Θερμίδες : 90
Λιπαρά: 1,4γρ
Εκ των οποίων κορεσμένα: 0γρ
Υδατάνθρακες: 19γρ
Εκ των οποίων:
Σάκχαρα: 16,8
Εδώδιμες Ίνες: 2,3γρ
Πρωτεΐνη: 2γρ
Λυκοπένιο: 8mg
Βιταμίνη Α: 35%*
Βιταμίνη C: 134%*
Σίδηρος: 4%*
Ασβέστιο: 3%*
*Προσλαμβανόμενη ποσότητα αναφοράς ενός μέσου ενήλικα (8400Kj/2000kcal)

Credits & Source: Healthy Happy Life

Νομικός, δημοσιογράφος, yogi και αθεράπευτα ονειροπόλα. Έχει πάρει δύο πτυχία έτσι, για να κάνει το κέφι της. Μήπως να πάει και για το τρίτο; Αγαπά τη γυμναστική, τη σάλσα, τα ταξίδια, τα βιβλία και το πράσινο τσάι. Στον ελεύθερό της χρόνο διαβάζει. Όταν δεν διαβάζει, γυμνάζεται κι όταν δεν γυμνάζεται… χορεύει. Βασικά, κυρίως χορεύει.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *